دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در غیبت رئیسی و آل هاشم که موفق به کسب اکثریت آراء شده بودند، برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

زهرا قیومی گفت: در راستای اجرای طرح یسنا، به حساب سرپرستان خانوارِ این مادران مبلغ 400 هزار تومان واریز شد که افراد می‌توانستند از فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی تا سقف مقرر خرید کنند. در مرحله دوم که در روزهای پایانی اعتباری از محل اعتبارات ستاد ملی جمعیت برای این مهم به حساب وزارت متبوع واریز شد، مبلغ 600 هزارتومان برای خرید سبد غذایی و بهداشتی رایگان به حساب سرپرستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در فروردین ماه سال جاری مبلغ 600 هزار تومان در قالب طرح یسنا و از محل اعتبارات سال 1402 به حساب سرپرستان خانوارِ دارای مادران باردار یا فرزند شیرخوار زیر 2 سال در دهک یک تا سه درآمدی، واریز شد. مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در فروردین ماه سال جاری مبلغ 600 هزار تومان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ در 30 اردیبهشت 1403، آیت الله رئیسی که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. همراهان وی با دو هلی هکوپتر به تبریز رسیدند، اما بالگرد حامل رئیس جمهوردر مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم اجرای طرح یسنا (حمایت از مادران نیازمند باردار و شیرده و دارای کودک زیر 2 سال) در سال 1403 خبر داد و گفت: اقلام و مبلغ موردنظر برای اجرای طرح به سازمان برنامه و بودجه و ستاد ملی جمعیت ارائه شده و مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس پیشگیری انتظامی تهران بزرگ گفت: فرزاد روزبهانی یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. رییس پلیس پیشگیری انتظامی تهران بزرگ گفت: فرزاد روزبهانی یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. سرهنگ علی قاسم پور شامگاه یکشنبه اظهار کرد: گروهبان یکم فرزاد روزبهانی در جریان درگیری با اراذل و اوباش در منطقه نارمک به ضرب چند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هاشمی شنبه شب در آیین رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی، بیان کرد: قرارگاه شهید آوینی ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای بوده که باعث ایجاد شور و رونق فرهنگی در استان شده است. وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری، امروز یک حرکت موثر فرهنگی نیازمند حرکت قرارگاهی و همدلانه است، گفت: خوشبختانه امروز نگاه عدالت‌محور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عرشه آنلاین: ابراهیم رئیسی جدی ترین چهره برای جانشینی آیت الله احمد جنتی در خبرگان رهبری است آیا ابراهیم رئیسی، رئیس مجلس خبرگان رهبری می شود؟ عرشه آنلاین: ابراهیم رئیسی جدی ترین چهره برای جانشینی آیت الله احمد جنتی در خبرگان رهبری است آیا ابراهیم رئیسی، رئیس مجلس خبرگان رهبری می شود؟ به گزارش عرشه آنلاین ابراهیم رئیسی که اکنون نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری است، مورد توجه بسیاری از نمایندگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی مسئولان استانی در خراسان جنوبی، احصای ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که خروجی آن رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی بود.

وب‌گاه گسترش

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و همسان سازی حقوق این افراد تذکر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکنسول ترکیه در مشهد گفت: با توجه به ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی و آکادمیک خراسان جنوبی آماده همکاری و تعامل با دانشگاه‌های این استان هستیم.