دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

6 کنسولگری خارجی و دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد امروز دوشنبه در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و اعلام عزای عمومی، پرچم کشورهای متبوع شان را به حالت نیمه افراشته در آوردند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواهر شهید آیت‌الله رئیسی گفت: برادرم پس از فوت پدر با وجود اینکه به تحصیل مشغول بودند اما مخارج خانواده را نیز تأمین می‌کردند و نمی‌گذاشت به ما سخت بگذرد.

وب‌گاه فرارو

سیدکاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا با بیان این‌که بیش از 130 خانه در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم از بین رفتند، یادآور شد: «اکنون خانوار‌ها در چادر به سر می‌برند. آیا ما گیلانی‌ها خدایی نداریم؟ چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود؟»

وب‌گاه فرارو

یافته‌های کتاب «پایان دادن به کار کودک در خیابان»، با آنچه مسئولان درباره کودکانی که در خیابان کار می‌کنند، بر زبان می‌آوردند، تفاوت‌های فراوانی دارد، این پژوهش‌ها از سوی چه کسانی اجرا می‌شود و چرا اهمیت آن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی، در نامه‌ای به محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز، از او درخواست کرده است که در این استان تیمداری کند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان البرز از احتمال بارش تگرگ به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سردار علی، ولی پور گودرزی گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست دوم به وسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رادیو فرهنگ در شب میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه «گره‌گشا» را با خاطره بانوی کالیفرنیایی در حرم رضوی روانه آنتن می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی از مالک باشگاه تراکتور تبریز درخواست تیمداری در این استان را کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کوروش باقری از 20 بانوی ورزشکار برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی درباره خبر سقط بالگردی که گفته می‌شود رئیس دولت هم در آن بوده است، به شبکه شرق گفت: «من هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام و از جزییات حادثه اطلاعی ندارم».