جمعه 18 خرداد 1403

خلجی: دولت سیزدهم پایه‌گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
خلجی: دولت سیزدهم پایه‌گذار بارگزاری انتخابات الکترونیک شد + فیلم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو, سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد کرد: امیدواریم نتایج انتخابات زمینه ای برای تکمیل تعداد مجلس و خدمت بیشتر به مردم شود. وی افزود: کشور نیاز به خدمت دارد و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ امیدواریم که نتایج این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی قوی و دلسوز و توجه به اولویت‌های...

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو, سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد کرد: امیدواریم نتایج انتخابات زمینه ای برای تکمیل تعداد مجلس و خدمت بیشتر به مردم شود.

وی افزود: کشور نیاز به خدمت دارد و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ امیدواریم که نتایج این انتخابات منجر به تشکیل مجلسی قوی و دلسوز و توجه به اولویت‌های اصلی کشور شود. مسلم است که اولویت امروز کشور توجه به مسائل اقتصادی است که رهبری نیز در شعار سال بر آن تاکید کردند.

خلجی تصریح کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک در این دوره از انتخابات, یک کار بسیار سنگین و حساسیت بالا بود که امیدواریم این تجربه موفق, زمینه‌ای برای انتخابات آتی شود. قطعا برگزاری این نوع انتخابات موجب دقت و سهولت فرآیند رای گیری می‌شود.