دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقرر شده اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق مصوبه شورای کمیسیون ایمنی راه‌ها کاهش 10 درصدی تصادفات سالانه در جاده‌های کشور از ابتدای امسال با رفع 460 نقطه حادثه خیز اجرایی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اهداف دو بخشی کردن لایحه بودجه1403 شفافیت بود؛ چراکه تا پیش از آن بودجه به‌صورت یکجا تقدیم مجلس می‌شد؛ اما با جداساختن احکام از جداول تلاش شد که شفافیت بیشتری درباره بودجه‌های سنواتی ایجاد شود. با این حال نمایندگان مجلس معتقدند رسیدگی سریع و عدم بررسی برخی جداول در صحن با شفافیت فاصله معناداری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خواربارفروشی مدرن که قفسه‌های آن مملو از همه چیز از ماکارونی گرفته تا شراب است، نقطه‌ای در مرکز هاوانا را پر می‌کند که زمانی توسط یک گل‌فروشی دولتی منفعل اشغال شده بود. اما اکنون سقف و دیوارهای آن تعمیر و رنگ‌آمیزی شده است. یک شرکت دولتی شیشه در حومه هاوانا اکنون نمایشگاهی برای یک تجارت خصوصی دارد که مبلمان ساخت کوبا را می‌فروشد. در بندر پایتخت کوبا، لیفتراک‌ها با احتیاط تخم‌مرغ‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران چند وقتی است که جذابیت خود را از دست داده است؛ بازاری که برای فعالان حوزه مالی تنها یک سمت خرید دارد و حجم معاملات در آن هم به حدی نیست که برای صعودی امیدوار کننده باشد.

وب‌گاه فرارو

پیشتر از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شده بود.

وب‌گاه فرارو

زهرا عبداللهی با اشاره به اینکه احتمال بروز بیماری‌های تنفسی همچون سرماخوردگی در فصل پاییز افزایش می‌یابد، گفت: به لحاظ تغذیه‌ای برای جلوگیری از بروز چنین بیماری‌هایی توصیه می‌کنیم منابع تغذیه‌ای حاوی ویتامین C بیشتر مصرف شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چانگ پنگ ژائو - بنیان‌گذار بزرگ‌ترین صرافی رمزارز در جهان - به تحمل چهار ماه زندان به دلیل پول‌شویی محکوم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه‌کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه گسترش

برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی، آشنایی با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتالی که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آن‌ها در جهت اجرای کامل برگزار شد. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی‌بی‌سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی‌بی‌سی خودش این اسناد را «بازسازی» کرده است بی‌بی‌سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی‌بی‌سی خودش این اسناد را «بازسازی» کرده است صبح امروز بی‌بی‌سی مدعی شد به اسناد فوق‌محرمانه‌ای درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار ارز و سکه امروز با گپ مثبت استارت زدند / چارت طلای آبشده الگوی پرچم تشکیل داده / منابع مسدودی دوباره در بازار پرسش معامله‌گران شد / حباب طلای آبشده بعد از یک هفته مثبت شد و حباب سکه در 17 روز گذشته رکورد زده / نوسان امروز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟