جمعه 28 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور از همه استانداری‌ها خواست تا به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کرده و ستادهای بحران تشکیل جلسه بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید شریعتی گفت: این یک چالش 32 ساله است، کار به جایی رسیده که دیگر بسیاری از اصولگرایان هم رویشان نمی‌شود، عنوان انتخابات را برای این نوع خالص‌سازی برگزینند. مردم بازیچه نیستند که به آنها گفته شود ای مردم بیایید، بین نظام‌الدین موسوی و امیرحسین ثابتی، یکی را انتخاب کنید!

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای حدادعادل گفته «کره‌جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الآن به شدت با گرفتاری [کاهش] رشد جمعیت روبه‌رو است و از این رو تصمیم گرفته‌اند یک وزارتخانه برای رشد جمعیت خود ایجاد کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: «نیروی انتظامی سازمانی با ده‌ها ماموریت متنوع است، زحمات این نیرو برای مردم اثبات شده، عزیزانی که برای امنیت کشور زحمت می‌کشند و ما هم می‌دانیم با چه کمبودهایی مواجه هستند، مردم دوست ندارند توانایی آن‌ها زیر سوال برود اما می‌بینند که این نیرو درگیر موضوعی شده است که کمکی به اقتدار نیروی انتظامی و امنیت کشور نمی‌کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آقای حدادعادل گفته «کره‌جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الآن به شدت با گرفتاری [کاهش] رشد جمعیت روبه‌رو است و از این رو تصمیم گرفته‌اند یک وزارتخانه برای رشد جمعیت خود ایجاد کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دولت در گزارشی ضمن اشاره به جابجایی معاون پارلمانی دولت و پاسخ به برخی ادعاها درباره این جابجایی، مروری بر اسامی معاونت پارلمانی ها در ادوار مختلف داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد در وزارت کشور آمریکا در اعتراض به حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه، از سمت خود استعفا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مسئول ارشد یهودی در وزارت کشور آمریکا در اعتراض به حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه استعفا کرده است.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران گفت: عملیات اجرایی دو خط دیگر 8 و 10 مترو هم قبل از عید نوروز شروع شده است و خط چهارم را هم در هفته‌های آینده آغاز خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های درسی است. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های درسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران از ورود واگن‌های وارداتی چینی از بهمن ماه امسال به حوزه حمل و نقل پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استانهای سازمان حمایت گفت: در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز 1403، بیش از 206 هزار بازرسی در بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی انجام و 49 هزار و 242 واحد متخلف با بیش از 55 هزار و 724 مورد تخلف شناسایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست برنامه‌های کمیته ملی موزه‌های ایران در هفته میراث فرهنگی امروز در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار شد در این برنامه هادی میرزایی مدیرکل موزه‌های کشور با بیان اینکه نزدیک به 400 رویداد در موزه‌های کشور همزمان با هفته میراث فرهنگی برگزار می‌شود گفت: ایران خود را عضو ایکوم جهانی می‌داند شاید برداشت افراد از اینکه گفته بودند عضویت ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: چارچوب طراحی سوالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها نگران نباشند طراحی سوالات بر اساس کتاب‌های درسی است و معلمانی مانند خودشان، سوالات را طراحی می‌کنند و براساس خزانه سوالاتی که موجود است.