جمعه 28 اردیبهشت 1403

داعش

داعش

وب‌گاه عصر ایران

شورای امنیت اقلیم کردستان عراق امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «سقراط خلیل» معروف به «عبدالله التفخیخ» دست راست «ابوبکر البغدادی» سرکرده اسبق داعش را دستگیر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد پلیس یک مرد را که می‌خواست کنیسه‌ای را در شهر روآن در شمال غرب این کشور به آتش بکشد، به ضرب گلوله کشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نویسنده کتاب در این آیین با اشاره به فعالیت ده‌ساله در حوزه تحقیق و پژوهش و تدوین کتاب در تاریخ انقلاب تصریح کرد: ما نوشته‌های ارزشمندی برای سیر شکل‌گیری انقلاب داریم؛ اما من تمرکزم را روی بعد از انقلاب گذاشتم. محمد کفاش تصریح کرد: پیرامون عملیات سیا اکثر منابع به قبل از انقلاب مرتبط است و گویا بعد از انقلاب این سازمان وجود ندارد. اما به گفته امام،...

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-4| سردار اکبر رحیمی می‌گوید: شهید حاج رحیمی در راه اندازی مراکز آموزشی در افغانستان مثمرثمر بود و همچنین مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت.

وب‌گاه عصر ایران

اباصلت کبیری در یادداشتی در نقد سریال حشاشین می‌نویسد: به زعم برخی از منتقدین در ایران، مصر با ساختن حشاشین، قصد دارد تروریسم و خط تکفیر را به ایران و مذهب شیعه نسبت دهد و بالطبع با این برداشت، رگ و ریشه داعش نیز با شیفت به سمت ایران، موجبات تطهیر عرب زبانان می‌شود. تا چه حد چنین نیتی، در ذهن سازندگان سریال بوده، مشخص نیست و قاعده‌ی "مرگ شاعر"، مجوز هر نوع برداشتی از آن را برای مخاطب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری اعلام کردند نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستانی در شهرستان «آریوب زازی» ولایت «پکتیا» درگیر شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اعلام کردند نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستانی در شهرستان «آریوب زازی» ولایت «پکتیا» درگیر شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

جنایات اشغالگران در غزه علیه بی‌گناهان مظلوم پس از گذشت 220 روز از 7 اکتبر 2023/ 15 مهر 1402، بر خلاف تصور غرب عادی نشده و مسلمانان و آزادگان سایر ادیان در واکنش به این جنایات متحد شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: به ادعای گروهی از ناظران ایالات متحده در صدد است تا با کمک بازیگرانی چون ترکیه نفوذ، ایران در منطقه بالاخص در عراق را کاهش دهد. این گروه مدعی اند که واشنگتن با توسل به اهرم های مختلف تلاش دارد تا نوعی هم صدایی میان بغداد و آنکارا تعریف کرده و بدین طریق این دو کشور را از ایران دور کند؛ گزاره ای که به واسطه دلایل مختلف فعلا ممکن نیست. : به ادعای گروهی از ناظران ایالات متحده در صدد است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فردریک پلایتن خبرنگار سی‌ان‌ان در گزارشی از تهران می‌گوید: به ما دسترسی نادری به نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران در غرب تهران داده شد که قابلیت‌های هوائی و فضائی از جمله انواع سلاح‌هایی را که ماه گذشته علیه اسرائیل استفاده شد، به نمایش می‌گذارد. سرتیپ پاسدار «علی بلالی» مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به این سؤال که ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران، به بزرگ‌ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای گروهی از ناظران ایالات متحده در صدد است تا با کمک بازیگرانی چون ترکیه نفوذ، ایران در منطقه بالاخص در عراق را کاهش دهد. این گروه مدعی اند که واشنگتن با توسل به اهرم های مختلف تلاش دارد تا نوعی هم صدایی میان بغداد و آنکارا تعریف کرده و بدین طریق این دو کشور را از ایران دور کند؛ گزاره ای که به واسطه دلایل مختلف فعلا ممکن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه فارن‌افرز در تحلیلی فرجام مارپیچ منازعه ایران و اسرائیل را تشریح کرد و نوشت: رگبار حملات و ضدحملات ایران و اسرائیل در دو هفته اول آوریل امنیت منطقه را شکل می‌دهد و سیاست خاورمیانه را برای آینده قابل پیش‌بینی هدایت خواهد کرد. رقابت دو طرف در صورت عدم کنترل، منطقه را بی‌ثبات می‌کند و در نهایت می‌تواند منجر به درگیری‌ای شود که ایالات متحده را وارد یک جنگ پرهزینه کند. آمریکا نیازمند...

وب‌گاه عصر ایران

پلیس ترکیه در عملیاتی گسترده که به طور همزمان در 4 استان این کشور انجام شد، 56 نفر را به اتهام همکاری و عضویت در گروهک تروریستی داعش دستگیر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به باور ولی نصر اهرم‌هایی که امروز ایالات متحده به آن‌ها متوسل شده، گزاره‌هایی همچون عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل به سان بنزین بر آتش است و می‌تواند زمینه را برای رویارویی دوباره تهران و تل‌آویو هموار کند.