دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانشجو

اجتماعی خبرگزاری دانشجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از معافیت بالغ بر 35 هزار خانواده تحت حمایت از هزینه قبوض آب، برق و گاز در سال 1402 خبر داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: چرا باید بودجه قانون جوانی جمعیت از 10.5 همت در سال 1401، به 6.5 همت در سال 1403 کاهش یابد.

معاون اداره کل فراورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: مهم‌ترین علامت ظاهری در مورد فساد کنسرو‌ها تورم قوطی آن‌ها است، بنابراین توجه به شکل ظاهری قوطی باید در اولویت باشد.

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: دفع نخاله‌های ساختمانی یکی از مشکلات اساسی اکثر شهرداری‌ها در ایران است که باید در شورای تأمین استان‌ها اقدامات تنبیهی برای متخلفان این مساله در نظر گرفته شود.

رییس دیوان عالی کشور گفت: در ارزیابی‌ها نهایت دقت و عدل و انصاف را به خرج دهید و در ارایه گزارشات بر چگونگی انجام وظایف و عملکرد کارکنان توجه جدی داشته باشید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران برنامه‌های فرهنگی پایتخت به مناسبت دهه کرامت را تشریح کرد.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت در مراسم جشن تکلیف دختران ایرانی مقیم مالزی، گفت: عشق به امامت در زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) متجلی بود.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال از اعزام تیم راه انداز هلال احمر به مکه و مدینه برای تدارک و فراهم کردن شرایط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران کشورمان در حج 1403 خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: تصاویر منتشر شده از آتش‌سوزی قطار مرتبط با قطار‌های متروی تهران و حومه نیست.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از تعداد 166 هزار و 60 مورد ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی سراسر کشور در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

رییس سازمان غذا و دارو، از IVIG و آلبومین به عنوان پرهزینه‌ترین دارو‌های بیمارستانی نام برد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خرداد ماه خبر داد.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش طی بخشنامه‌ای از تغییر برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم خبر داد.

رئیس آتش نشانی فردیس گفت: آتش سوزی یک قطار مسافربری در محدوده پل فردیس منطقه سرحد آباد تلفاتی نداشت.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه عوامل حج تمتع به سرزمین وحی رهسپار شدند.