دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ در 30 اردیبهشت 1403، آیت الله رئیسی که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. همراهان وی با دو هلی هکوپتر به تبریز رسیدند، اما بالگرد حامل رئیس جمهوردر مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنیاد آیه های ایثار و تلاش، برگزار کننده پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، نخستین نشست از مجموعه نشست های تخصصی خود را با موضوع "ریشه چالش های جهانی اخلاق، خانواده و ارزشها" به میزبانی دانشگاه الزهرا تهران برگزار می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه از روز شنبه -29 اردیبهشت - در تهران آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی ماجرای «طرید» شدن مهدی خزعلی را روایت کرده است.

وب‌گاه فرارو

با توجه به افزایش قیمت بسیاری از اقلامی که می‌توانند در حوزه رشد و سلامت انسان مفید باشند، طبیعی است که انتظار داشته باشیم جمعیت بزرگی از کشور دچار سوء تغذیه و کمبود و ناتوانی در دسترسی به غذای کافی باشند. طبیعیست که وقتی قیمت کالا‌های اساسی در کشور به شدت افزایش پیدا کرده و دستمزد‌ها به مراتب کمتر از نرخ تورم افزایش پیدا کرده، خانوار‌ها با مسائل مختلفی رو به رو می‌شوند که از جمله آن‌ها...

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه تهران جمیله علم‌الهدی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور، را به‌عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری با تجلیل از 65 استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که از این میان 6 نفر از استادان زن بودند.

وب‌گاه الف

با پیش رفتن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مسیر طرح تحول آموزش عالی، اکنون زمزمه کاهش تعداد واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور بیش از پیش شنیده می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی مردم دو کشور خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

«هر از چند گاهی شاهد انتشار خبر‌هایی درباره قطع، جابه‌جایی یا خشک شدن درختان در نقاط مختلف پایتخت هستیم که بررسی‌ها نشان می‌دهد در برخی موارد، خود مدیریت شهری که متولی اصلی حفظ درختان است، زمینه‌ساز بروز آسیب به ریه‌های شهر تهران شده است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی با صدور بیانیه‌ای به حواشی انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور واکنش نشان دادند. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم چندی پیش، بعد از حدود 4 سال، انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور برگزار شد و اعضای شوری مرکزی جدید مسئول پیگیری امور آن شدند. اما اکنون، تنها پس از چندماه پیگیری...

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نوبت اول آزمون کارشناسی 1403 صبح امروز برگزاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد اعلام و پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می‌شود.