دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران پیرو شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانشان بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الَیهِ راجِعون همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا، خبر سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان گران سنگ شان شادی و لبخند هایمان را با اندوه و اشک در آمیخت. فقدان رئیس جمهوری مردمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. تقارن آسمانی شدن این خادم جمهور با میلاد امام مهربانی‌ها، امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا (ع) که در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد، به صفای باطن و اخلاص...

وب‌گاه گسترش

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا در مقابل طلافروشان ایستادگی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درخواست کردند که دولت نباید در مقابل طلافروشان کوتاه بیاید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با هشدار خطر مرگ برای مبتلایان به نوع مهاجم پشه آئدس گفت: این نوع حشره که در چند استان شمالی و جنوبی دیده شده، هنوز در بندر امام خمینی مشاهده نشده و مراقبت توسط مردم و مسئولان بهترین راه پیشگیری از شیوع آن است. رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با هشدار خطر مرگ برای مبتلایان به نوع مهاجم پشه آئدس گفت: این نوع حشره که در چند استان شمالی و جنوبی...

وب‌گاه فرارو

مدیر گروه بیماری‌های واگیر در یک استان اعلام کرد که سال گذشته بیش از 23 هزار نفر به‌دلیل حیوان‌گزیدگی به مراکز درمان پیشگیری هاری در این استان مراجعه کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند مقابل طلافروشان ایستادگی کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مشاهده پشه آئدس در پارسیان و بندر لنگه استان هرمزگان و 2 شهرستان جنوبی استان بوشهر از جمله عسلویه و کنگان خبر داد و گفت: عملیات سم‌پاشی آغاز شده است. او همچنین با تاکید بر مقابله با تکثیر این پشه در جلوگیری از شیوع بیماری‌های تب‌دار تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند رشد جمعیت و ازدواج طی سال‌های اخیر به شدت نزولی بوده است؛ با وجود این کارشناسان می‌گویند که مردم دوست دارند که بیش از دو فرزند داشته باشند اما باید راهکارهای تشویقی مناسبی برای رشد جمعیت اتخاد شود.

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: پیرو گزارشات واصله و بررسی‌های صورت گرفته فردی فاقد مجوز که خدمات درمانی نظیر طب سنتی، طب سوزنی و حجامت را در زاهدان انجام می‌داد با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دادگستری سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهاجری تهرانی، در پنلی که در کنگره جامعه متخصصین داخلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، افزود: ورود انسولین‌های نسل جدید به ایران شرایط را برای بالا بردن کیفیت زندگی بیماران دیابتی بهتر کرده است. افراد مبتلا به دیابت نوع 2 به نظارت منظم و درمان مداوم برای حفظ سطح هدف قندخون و به همان اندازه مهم برای مدیریت دیگر شرایط همراه با دیابت...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد شرایط نگهداری مسواک، توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی استرس و اضطراب‌ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون‌ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این حوزه در دانشگاه، بر جایگاه ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات تأکید کرد و گفت: روابط عمومی حرفه‌ای کاملا تخصصی و مبتنی بر علم است که در دنیای امروز نقش حیاتی در جلب اعتماد و مشارکت عمومی و ارتباط موثر با مردم دارد.