دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

دریای خزر

دریای خزر

خبرگزاری تسنیم

حوضه آبریز دریای خزر با مقدار میانگین 20.3 میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای 93.2 میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه کشور در هفته جاری خواهد بود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) برای برخی مناطق غرب به‌ویژه ارتفاعات و مناطق شمالی و شمال شرق، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از ظهر سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد دنیامالی نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس استمزاجی که از نمایندگان داشتم، ان‌شاءالله ریاست مجلس آینده به آقای قالیباف سپرده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. امروز و فردا با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر...

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی نسبت به بارش شدید در 9 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. طی امروز و دوشنبه با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.