جمعه 28 اردیبهشت 1403

دستگاه قضائی

دستگاه قضائی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده افشاگر شاسی‌بلند گیت می‌گوید: بنده به عنوان یک نماینده نشان دادم که سطح اطلاعاتم می‌تواند ریز و دقیقی باشد کما اینکه در موضوع ماشین‌های شاسی بلند توانستم دسترسی‌ها را نشان دهم اما عملاً دسترسی به اطلاعات برای یک نماینده متعارف به سادگی امکان‌پذیر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسیدگی ویژه و آسیب‌شناسانه به دو پرونده مهم قضایی صورت گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس عدلیه به طور ویژه و آسیب‌شناسانه به دو پرونده مهم «کثیرالشاکی» و «جرایم اقتصادی و فساد اداری» رسیدگی کرد.

وب‌گاه الف

رییس عدلیه به طور ویژه و آسیب‌شناسانه به دو پرونده مهم «کثیرالشاکی» و «جرایم اقتصادی و فساد اداری» رسیدگی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عاملان قمه کشی در بیمارستان ابن سینا لرستان دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ساعاتی پس از حمله 3 فرد مسلح به قمه به بیمارستان ابن‌سینا در دلفان لرستان، هرسه مهاجم توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهم‌ترین مأموریت دولت و مجلس حفظ ارزش پول ملی و تعریف نرخ برابری دقیق آن با دلار به استناد یک فرمول علمی است. اگر این اتفاق بیفتد، تکلیف مردم با جیب خودشان معلوم می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری عاملان شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینا شهرستان دلفان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدهادی موسوی، مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات اجرای حکم قضائی در پاساژ ناایمن «داد» گفت: براساس حکم صادره از سوی دستگاه قضائی عوامل یگان حفاظت شهرداری منطقه 11 به موقعیت پاساژ تجاری «داد» مراجعه کردند. با حضور عوامل یگان حفاظت در موقعیت اقدام‌های حفاظتی و مراقبتی در دستور کار قرار گرفت تا عوامل اجرایی شهرداری و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از پوشش انتظامی و مراقبتی برای اجرای حکم قضایی پلمب پاساژ «داد» در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با موافقت نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به قوه قضائیه ارسال شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بود، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بوده، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بود، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در خصوص پرونده‌های فساد در فوتبال ایران اظهار داشت: فوتبال به واسطه حساسیتی که دارد گاهاً مسائلی در آن رخ خواهد داد که تبدیل به حاشیه می‌شود و باعث نگرانی خواهد شد. او ادامه داد: ما به واسطه وظیفه‌ای که داریم به عنوان یک دستگاه نظارتی باید به موضوعات رسیدگی کنیم و در گذشته هم سعی کردیم تا این موضوعات به رسانه‌ها کشیده نشود. ما فساد در ورزش و فوتبال...

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده قضایی فساد مالی در یکی از باشگاه‌های کرمانی تشکیل شد.