دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، موجب شد تا بسیاری از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی این واقعه را به جامعه هنری و ملت ایران تسلیت بگویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزعلی گفت: در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش تمامی اجراهای صحنه‌ای برای یک هفته لغو شدند.

وب‌گاه الف

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و هیأت همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراشان در سانحه تلخ بالگرد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

محمود سالای معاون هنری وزیر فرهنگ، معتقد است که کاظم نظری در بحرانی‌ترین لحظات کشور که برخی کمر بسته بودند تا جمهوری اسلامی ایران سرافکنده شود، کنار پرچم مقدس ایران ایستاده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم موسیقی «کیومرس نامه» با روایت میرجلال الدین کزازی و آهنگسازی مسیح تحویلداری همزمان با سالروز بزرگداشت فردوسی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی دلنواز نوازنده و آهنگساز بلوچ که اثرش در سریال «نون. خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخوانی پخش شده، می‌گوید: زمانی که فرد یا افرادی بدون اجازه از اموال کسی استفاده می‌کنند خب قاعدتا باید متوجه اشتباه خود بشوند و این طلب کردن، «طمع» نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حامد جلیلی دبیر جشنواره ملی سرود فجر روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت با برگزاری یک نشست رسانه‌ای که در سالن جلسات دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، جزییات تازه‌ای از مرحله پایانی و اختتامیه این رویداد ملی را به خبرنگاران ارایه دادند. حامد جلیلی، دبیر جشنواره ملی سرود فجر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه 11 اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند. مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود...

خبرگزاری تسنیم

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

آنچه در حوزه موسیقی در شیراز و استان فارس اتفاق می‌افتد آنقدر با کیفیت است که حتی گاهی در پایتخت هم نمونه‌اش را نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی گفت: ما در مرکز موسیقی تمام تلاششان را به کار می‌گیریم تا سد میان مدیران و فعالین هنری شکسته شود و ارتباطات با مرکز موسیقی به یک مکاتبه اداری محدود نشود. در دولت سیزدهم تلاش شده تا این سدها شکسته شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بایستی شرایطی فراهم شود تا گروه‌های موسیقی جدی برای اجرای صحنه‌ای مجبور نباشند در لاین نوبت قرار بگیرند چراکه این نوع موسیقی به فرهنگ ما ضریب می‌دهد.