دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: «شهرداری تهران اخیراً وعده‌هایی را برای راه‌اندازی سامانه‌هایی به‌روزتر و اجرای راهکارهای ترویجی مناسب‌تر به‌منظور توسعه دوچرخه‌سواری در پایتخت ارائه کرده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا با تأکید بر اینکه پلیس به‌شدت از گسترش دوچرخه‌سواری در تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور حمایت می‌کند، گفت: «شهرداری تهران اخیراً وعده‌هایی را برای راه‌اندازی سامانه‌هایی به‌روزتر و اجرای راهکارهای ترویجی مناسب‌تر به‌منظور توسعه دوچرخه‌سواری در پایتخت ارائه کرده است که امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد.»

وب‌گاه ورزش سه

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر بعد از برگزاری سه مرحله با قهرمانی رکابزن عراقی به خط پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

نکته مهم این مطالعه مشاهده‌ای این است که اگر افراد نگران درد زانو و آرتروز زانو در آینده باشند، دوچرخه‌سواری ممکن است به عنوان راهی برای جلوگیری از آن عمل کند و هر چه بیشتر در طول زندگی خود این کار را انجام دهند، احتمال سلامت بهتر زانو افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

یک مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که در طول زندگی خود به طور منظم دوچرخه سواری می کنند کمتر در معرض ابتلا به آرتروز زانو هستند.

وب‌گاه گسترش

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، در نامه‌ای به معاونان وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بند سوم مصوبه هفتادمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه در تاریخ 28 اردیبهشت سال 1401 تا پایان سال 1402 معتبر بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست حذف برخی کالاها از لیست کالاهای ممنوعه را جهت تصویب به شورای مذکور ارسال کرده، اعلام کرده که ممنوعیت ثبت...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: پس از سال‌ها وقفه تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر‌، در محدوده سه شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که در طول عمر خود در تمرینات منظم دوچرخه‌سواری شرکت می‌کردند، کمتر با درد مکرر زانو، آرتروز مواجه شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای این تور دوچرخه سواری پنج هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده که به افراد نخست تا دهم این دوره از مسابقات تعلق خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 74 هزار متر مربع به فضای ورزشی دانشگاه‌ها در سال 1402 افزوده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم علی دوست، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در خصوص برنامه‌های این اداره کل در سال گذشته و سال جاری گفت: در اردیبهشت ماه سال گذشته به منظور کشف نقاط قوت و ضعف با همکاری دست کم 70 دانشگاه به ارزیابی عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور پرداختیم و پس از آن دو گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه درخواستی از سوی شهرداری تهران برای ساخت هتل در پارک‌های جنگلی به ما داده نشده است، گفت: «در صورت دریافت چنین درخواستی، با آن مخالفت خواهیم کرد، چراکه این کار با اهداف طرح‌های ما منافات دارد.»

وب‌گاه فرارو

نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان روز شنبه، 22 اردیبهشت، با لوازم جانبی جدید و رویی گشاده به مسابقات آزاد ایتالیا رفت. قهرمان 24 بار گرنداسلم با کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری در انظار ظاهر شد که واکنشی به حادثه روز جمعه، 21 اردیبهشت، بود. وقتی پس از پیروزی در دور دوم مقابل کورنتین موته فرانسوی، یک بطری آب از سکوی تماشاگران به سرش برخورد کرد. این بازیکن صرب پس از پیروزی در حال امضا دادن به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رضا شیخی تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

وب‌گاه ورزش سه

سوزان دولت آبادی به عنوان رئیس کمیته دوچرخه سواری سالنی انتخاب شد.