دوشنبه 14 خرداد 1403

راهنمایی و رانندگی

راهنمایی و رانندگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: مطابق با مصوبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به این سازمان سپرده شده است. مرادی روزبهانی افزود: بر این اساس، ارزیابی ایمنی محیطی و انعکاس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل 8 کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

به‌نظر می‌رسد در حال حاضر تصادف و مرگ، جزئی از فرهنگ ترسناک سفر در ایران شده است. سالی نیست که ابتدای آن اخبار تصادف در سفرهای نوروزی به پربازدیدترین اخبار بهار تبدیل نشود و خانواده‌های بسیاری را عزادار نکند، هرچند پلیس راهور در سال گذشته به‌مراتب در ارتباط کیفیت پایین خودروهای داخلی به تولیدکنندگان تذکر داد و به‌صورت‌روشن از درگیر شدن بیش از حد با تصادفات گلایه کرد، اما این نقدها و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر جمع امتیاز منفی به 20 برسد گواهینامه برای همیشه باطل خواهد شد. اگر جمع امتیاز منفی به 20 برسد گواهینامه برای همیشه باطل خواهد شد. ، گواهینامه رانندگی یک مدرک قانونی است که تایید می‌کند که مالک آن قادر به رانندگی اتومبیل‌ها یا وسایل نقلیه دیگر می باشد. همچنین این گواهی‌نامه معمولا بعد از گذراندن دوره آموزشی و آزمون تئوری و عملی در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی دریافت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سرعتِ محدود انسان برای جابه‌جایی باعث شد تا به حیوانات به چشم وسیله‌ای برای حمل‌ونقل نگاه کند که هرچند سرعت و توان بیشتری از خودش داشتند، اما بازهم تغییر چشمگیری در مدت زمان رسیدن به نقطه دلخواه ایجاد نمی‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها در کندوان، این محور را از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه فرارو

عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

وب‌گاه عصر ایران

عکس‌هایی از اعمال قانون یک پلیس زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: حجم ترافیک خودرو در خطوط رفت و برگشت محورهای کندوان و هراز مقطعی پرحجم و روان است.

وب‌گاه الف

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: حجم ترافیک خودرو در خطوط رفت و برگشت محورهای کندوان و هراز مقطعی پرحجم و روان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان گفت: موتورسیکلت‌ها 35 درصد از عوامل تصادفات درون شهری در کردستان هستند و باتوجه به گرمای هوا، استفاده از این وسیله نقلیه افزایش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار «مسافر ری» و «طوفان شن» چند فیلم جدید همچون «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل»، «در مسیر بوستون»، «پایمردی» و «یک ثانیه» را تدارک دیده است.