دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

رشت

رشت

خبرگزاری تسنیم

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی‌ودوم تا سی‌و‌چهارم و یک بازی معوقه از هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد.

وب‌گاه الف

در حالی که امسال برای نخستین بار امتحانات نهایی در سه پایه دوره متوسطه دوم برگزار خواهد شد اما در گام‌های ابتدایی آن، چالش‌ها و مشکلات موجب سردرگمی و استرس بسیاری برای دانش‌آموزان و والدین شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که امسال برای نخستین بار امتحانات نهایی در سه پایه دوره متوسطه دوم برگزار خواهد شد اما در گام‌های ابتدایی آن، چالش‌ها و مشکلات موجب سردرگمی و استرس بسیاری برای والدین شد.

وب‌گاه عصر ایران

- استاد گالیا کی بود؟ یه دختر بود - عجب! عجب! یه دختر ارمنی در رشت امشب سایه دل و دماغ دارد. قبراق است و بگو بخند می‌کند. - استاد وقتی این شعرو ساختید در رشت. هم انعکاس داشت؟ أه أه... جنایت کردم در حق این دختر! بدبخت شد طفلک! تو شهر که راه می‌رفت، مردم تا می‌دیدنش داد می‌زدن دیر است گالیا زود است گالیا! دیوانه شده بود بیچاره!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: افزایش ابر و باران، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته برای استان پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: افزایش ابر و باران، وزش باد و رعد و برق تا پایان هفته برای استان پیش بینی شده است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست هم‌اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین ضمن تاکید بر آسیب‌شناسی اقدامات سال گذشته در موضوع اربعین، برنامه‌های شهرداری در مرزهای 8گانه تشریح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری‌های کلانشهرها با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جعفری مدیرکل امور خدمات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی، در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی با تاکید بر اینکه امسال باید بتوانیم سال متفاوتی را در بخش ریلی رقم بزنیم، اظهار کرد: آنچه که در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است توسعه زیرساخت ناوگان و لکوموتیو است. وی با تاکید بر اینکه باید بار را از بخش جاده‌ای به بخش ریلی منتقل کنیم، گفت: لازمه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تحولات خاورمیانه وضعیت مسیر‌های حمل و نقل و تجاری که اروپا، آسیا و خلیج فارس را به هم مرتبط کرده، تحت تاثیر قرار داده است. سرمایه‌گذاری روسیه در کریدور‌های حمل‌ونقل از طریق ایران و قطب شمال، در کنار تحولات بندر ترکمن باشی، نشان‌دهنده حرکت استراتژیک برای تغییر شکل پویایی تجارت منطقه‌ای است. در شرایطی که روسیه به واسطه حمله به اوکراین توسط غرب هدف تحریم‌ها قرار گرفته و در انزوا قرار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی از توافق با وزارت صمت برای رفع موانع واردات واگن مسافری خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی گفت: ترانزیت ریلی و جاده‌ای در 2 ماهه ابتدایی امسال در همسنجی با پارسال 55 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از توافق با وزارت صمت برای رفع موانع واردات واگن مسافری خبر داد و گفت: اگر ظرفیت داخلی جواب ندهد از ظرفیت واردات استفاده خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترافیک آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده وردآورد سنگین گزارش شده است.