یک‌شنبه 13 خرداد 1403

رونق تولید

رونق تولید

وب‌گاه گسترش

میرزایی، کارشناس اقتصاد صنعتی، بیان کرده است که رویه اعطای وام برای توسعه تولید و مشارکت مردم در اقتصاد، که بارها آزموده شده است، باید توسط دولت جایگزین شود. محمد رضا میرزایی تأکید کرده است که وام تنها راهکار حمایت از تولید نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحد‌های نهضت ملی مسکن خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن از راه‌اندازی سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن خبر داد و خواستار عمل کردن سازمان برنامه و بودجه برای تزریق منابع به این صندوق شد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان معتقدند، مسئله مهم کشور مسئله اقتصاد است، تحریم‌های غرب، نظام توزیع رانتی و منطق حکمرانی در ایران را هدف قرار داده است، در اقتصاد عمده مشکل در ساختارهای اقتصادی و تصمیم‌گیری است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید گفت: در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به 5.5 میلیارد دلار رسید که رکورد 16 ساله در این زمینه شکسته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس صندوق ملی مسکن گفت: با راه اندازی صندوق املاک و مستغلات سعی کرده ایم بتوانیم میزان مشارکت متقاضیان مسکن و مردم را افزایش دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: کنترل تورم در سطوح پایین و پایدار از مهمترین الزامات موضوع هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های تولیدی و مولد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاگری دانشجو، صد و شصت و سومین نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با عنوان "الزامات و راهکار‌های عملیاتی تحقق شعار سال 1403، با تأکید بر مشارکت بخش خصوصی" برگزار شد. در این نشست محمد قاسمی عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان مدیر علمی و همچنین حمیدرضا فولادگر عضو هیات علمی دانشگاه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

صندوق ملی مسکن در سال 1401 با هدف هم‌افزایی، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی تشکیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آن‌طور که رییس صندوق ملی مسکن اعلام کرده این صندوق امسال جذب سرمایه‌های خرد مردم برای تولید مسکن با اعطای سود مناسب را در برنامه‌های خود قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از برنامه‌ریزی این صندوق برای جذب سرمایه‌های خرد مردم به منظور رونق تولید مسکن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از صندوق ملی مسکن، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آسیب‌های مشارکت‌طلبی از سرمایه‌های مردم در سال‌های گذشته، عدم توجه به تخصیص سود مناسب برای مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران بوده است، گفت: این صندوق امسال جذب سرمایه‌های خرد مردم برای امر تولید مسکن با اعطای سود مناسب...

خبرگزاری تسنیم

رییس هیئت عامل صندوق ملی مسکن از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌های خرد مردم به منطور رونق تولید مسکن در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد.