جمعه 28 اردیبهشت 1403

رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن بند مربوط به جزایر سه گانه ایرانی در بیانیه نشست سران اتحادیه عرب در بحرین، بار دیگر این جزایر را جزء لاینفک و ابدی سرزمینی ایران خواند و طرح اینگونه ادعاهای بی‌اساس در این بیانیه را مردود شمرد سی و سومین نشست سران انحادیه عرب امروز در منامه پایتخت بحرین برگزار و در پایان بیانیه‌ای صادر شد که در بندی از آن به موضوع جزایر سه گانه ایرانی پرداخته...

خبرگزاری تسنیم

ایام چهلم شهیدان زاهدی و حاجی رحیمی و همراهانشان فرارسیده است. ایران پس از این جنایت صهیونیست ها در دمشق، عملیات تاریخی علیه اسرائیل انجام داد که معادلات بسیاری را تغییر داد. خون این شهدا ماجرای قدس را وارد فاز جدیدی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل کنگره ناسیونالیسم عربی و نامزد پیشین ریاست جمهوری مصر تصریح کرد: اسرائیل در این دور از جنگ شکست خورد و این که مقامات مختلف اسرائیل مسؤولیت این شکست را متقبل می‌شوند، خود نوعی اعتراف به شکست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشجویان دانشگاه معروف «ویتواترزرند» در ژوهانسبورگ بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی در همبستگی با مردم فلسطین کمپ اعتراضی در محوطه دانشگاه بر پا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب مصوبه‌ای را تصویب کرد تا جو بایدن رئیس جمهوری این کشور را برای ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اندیشکده آمریکایی مدعی شد اقدامات چند ماهه اخیر تهران نشان می‌دهد ایران سیاست صبر استراتژیک را کنار گذاشته و سعی دارد جایگاهش را همچون یک قدرت هسته‌ای در آستانه همانند سطح ژاپن تثبیت کند. اندیشکده آمریکایی مدعی شد اقدامات چند ماهه اخیر تهران نشان می‌دهد ایران سیاست صبر استراتژیک را کنار گذاشته و سعی دارد جایگاهش را همچون یک قدرت هسته‌ای در آستانه همانند سطح ژاپن تثبیت کند. به گزارش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه المیادین به نقل از خبرنگار مستقر خود در یمن گزارش داد که ارتش یمن موفق شده است که یک فروند پهپاد آمریکایی را در شمال شرق یمن سرنگون کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: پیش از این ارگانی را جایگزین حماس کنیم و آن را تغییر دهیم، باید دولت اسرائیل را عوض کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی عراق از انجام یک حمله پهپادی به هدفی حیاتی در بندر اشغالی ایلات خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق حمله پهپادی به هدفی حیاتی در بندر اشغالی ایلات را تائید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری از حملات موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه «گنت» بلژیک همکاری خود را با سه مرکز تحقیقاتی اسرائیلی متوقف می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشگاه «گنت» بلژیک همکاری خود را با اسرائیل متوقف می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ اسرائیل در تماسی تلفنی درباره ارسال کمک‌ها به غزه و آزادی اسرای اسرائیلی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ اسرائیل درباره افزایش ارسال کمک‌ها به غزه و آزادی اسرای اسرائیلی گفت‌وگو کردند.