سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

آبلیمو دارای طبعی سرد و خشک است و برای گرم مزاجان باعث لطافت پوست می‌شود. برای التهابات بدن به خصوص التهاب معده مفید است و درمان اکثر بیماری‌های پوستی است. برای درمان تب و گرمازدگی مفید است و تقویت کننده معده است و باعث پاکسازی کبد می‌شود.

وب‌گاه فرارو

زنجبیل، این گیاه ریشه‌دار معجزه‌آسا، از دیرباز به‌عنوان یک داروی طبیعی برای التیام انواع بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. مصرف متعادل زنجبیل می‌تواند به ارتقاء سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری‌ها کمک کند. توصیه می‌شود همیشه قبل از شروع به مصرف زنجبیل به صورت دارویی، با پزشک مشورت نمایید تا از تداخل دارویی و عوارض جانبی احتمالی پیشگیری شود.

وب‌گاه فرارو

داروهای استاتینی، داروهای کاهش‌دهنده کلسترول هستند که می‌توانند خطر ابتلا به مشکلات عمده سلامت قلبی را کاهش دهند و به‌طور شایعی بوسیله پزشکان تجویز می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان تغذیه توصیه می کنند که برای داشن یک کبد سالم، لیمو را در رژیم غذایی خود به هر شکلش داشته باشید.

وب‌گاه فرارو

خستگی و خواب آلودگی بهاری به دلیل تغییراتی در بدن با گذر فصل‌ها می‌باشد که می‌توانیم با تغذیه مناسب و فعالیت با این خواب آلودگی‌ها مقابله کنیم.

وب‌گاه فرارو

اطلاعات تغذیه‌ای بسیار نادرستی رواج پیدا کرده است به‌ویژه پس از حضور اینفلوئنسر‌های تندرستی در شبکه‌های اجتماعی. روزی نیست که پیامی دریافت نکنم که از من می‌پرسند فلان پست در مورد رژیم غذایی درست است یا نادرست.

وب‌گاه ورزش سه

دارنده مدال طلای پیشکسوتان فیتنس چلنج جهان بعد از حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان از مسیر کوتاه اما دشوار خود می گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دارنده مدال طلای پیشکسوتان فیتنس چلنج جهان بعد از حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان از مسیر کوتاه اما دشوار خود می گوید.

وب‌گاه عصر ایران

طب سنتی معتقد است که بدن انسان از چهار عنصر (آب، خاک، هوا و آتش) تشکیل شده و از طریق چهار خلط کنترل می‌شود. این چهار خلط از نظر گرمی، سردی، خشکی و رطوبت با هم متفاوت هستند و ترکیب آنها در بدن، مزاج‌های مختلف را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری اُورِیُون یک بیماری ویروسی است و به طور معمول کودکان بالای دو سال به آن مبتلا می شوند.

وب‌گاه عصر ایران

برای جبران کمبود آهن و تامین خون مورد نیاز بدن میوه هایی چون انار، موز، سیب، آلو، پرتغال و... بهترین رژیم غذایی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقریباً نیمی از افراد در بزرگسالی دچار فشار خون بالا می‌شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری قلبی و سکته را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکیبات "منضج و مسهل" است و این‌که؛ چگونه و با ترکیب چه گیاهانی می‌توان این دو را برای پاک‌سازی تهیه کنیم؟ در این مطلب به پاسخ این پرسش پرداخته‌ایم.

وب‌گاه فرارو

چاقی از عوارض و بیماری‌هایی است که به دلیل کم تحرکی و پیروی از رژیم غذایی ناسالم و پرچرب بسیاری را در جوامع مدرن امروزی گرفتار خود کرده است. اما پادزهر اصلی این بیماری علاوه بر ورزش، پیروی از یک رژیم غذایی سالم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با بوییدن نوعی خاص از گل می‌توان 7 عضو بدن را تقویت کرد.

وب‌گاه فرارو

در طی 10 الی 20 سال گذشته تحقیقات آزمایشگاهی و همچنین بالینی متعددی روی گیاهان دارویی مورد استفاده در درمان دیابت انجام گرفت که در تعدادی از آن‌ها اثرات قابل ملاحظه‌ای در کاهش گلوکز خون بیماران دیابتی مشاهده شد.