دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

زاهدان

زاهدان

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

وب‌گاه الف

امام جمعه مسجد مکی زاهدان شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مولوی عبدالحمید درپیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مولوی عبدالحمید در پی وقوع سانحه هوایی برای رئیس‌جمهور و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد مولوی عبدالحمید در پی وقوع سانحه هوایی برای رئیس‌جمهور و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد مولوی عبدالحمید با صدور پیامی، درگذشت رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت و با داغدیدگان این سانحه ابراز همدردی کرد

وب‌گاه فرارو

یافته‌های کتاب «پایان دادن به کار کودک در خیابان»، با آنچه مسئولان درباره کودکانی که در خیابان کار می‌کنند، بر زبان می‌آوردند، تفاوت‌های فراوانی دارد، این پژوهش‌ها از سوی چه کسانی اجرا می‌شود و چرا اهمیت آن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

2 نفر از عوامل اصلی گروگان گیری در زاهدان در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: «پرواز فوق‌العاده به تهران با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان برقرار شد.»

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز فوق العاده به تهران با هدف خدمت رسانی بهتر به مسافران در فرودگاه بین المللی زاهدان برقرار شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: پیرو گزارشات واصله و بررسی‌های صورت گرفته فردی فاقد مجوز که خدمات درمانی نظیر طب سنتی، طب سوزنی و حجامت را در زاهدان انجام می‌داد با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دادگستری سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات لیبی اعلام کردند که تعداد کشته‌شدگان درگیری‌های مسلحانه در شهر زاویه در غرب این کشور به 22 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد طرح و بلو به 4 استان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد. البته این گزارش هفته گذشته نیز در دستور کار مجلس قرار داشت، اما نوبت به بررسی آن نرسید و هنوز هم مشخص نیست با توجه به موارد باقی‌مانده فرصتی برای بررسی این طرح در صحن علنی مجلس و در جلسات پایانی مجلس یازدهم شود یا خیر. این طرح که با پیشنهاد دو نماینده استان سیستان و بلوچستان و 49...

وب‌گاه فرارو

همزمان با روز جهانی موزه‌ها، از سه بازی فکری مربوط به جنوب شرق ایران که به عنوان کهن‌ترین بازی‌های فکری جهان شناخته می‌شوند، در موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق زاهدان رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با روز جهانی موزه‌ها، از سه بازی فکری مربوط به جنوب شرق ایران که به عنوان کهن‌ترین بازی‌های فکری جهان شناخته می‌شوند، در موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق زاهدان رونمایی شد.

وب‌گاه گسترش

طبق تاکید دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی، با راه‌اندازی سامانه تبادل ارز اشخاص در مرکز مبادله، صادر کنندگان خرد بخش خصوصی می‌توانند ارز خود را با قیمت توافقی در این بازار رسمی و ضابطه‌مند عرضه کنند.