دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه‌و شهرسازی آمار خانه‌های خالی کشور 560 هزار خانه اعلام کرد و گفت: 182 هزار از این واحدها به بازار مسکن عرضه شد و 120 واحد دانه درشت برای اولین بار به سازمان مالیاتی معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی شهادت آیت‌الله رئیسی تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در صورتی که موجری خانه خود را به اشخاصی که کارگر یا کارمند تامین اجتماعی هستند، اجاره دهد، مستاجران معافیت از پرداخت مالیات برای سقف حقوق مستاجر خواهند داشت.

وب‌گاه گسترش

اگر سرپرست خانوار خودرویی برای اعضای خانواده خود تهیه کند، نیز مشمول مالیات نمی‌شود. از سوی دیگر، اگر فرد تعداد زیادی خودرو خریداری کند و آنها را نفروشد، نیز مشمول مالیات نمی‌شود. تبدیل یک خودرو به احسن در یک دوره تملک مشمول مالیات نیست، اگر این تبدیل با قوانین مربوطه صورت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان مالیاتی اعلام کرد: مودیان اگر تا پایان دوشنبه 20 خردادماه نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت مالیات آن برای فروردین ماه اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرایم 100 درصدی خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای جدید، اعلام کرد که مودیان مالیاتی که تا پایان روز دوشنبه 20 خرداد 1403 نسبت به ارسال فهرست حقوق و دستمزد فروردین ماه خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات مربوطه اقدام کنند، از بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی بهره‌مند خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال 1401 کارگران و کارمندان بیشتر از اصناف مالیات پرداخت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

براساس ابلاغ سازمان امور مالیاتی کشور، مودیانی که تا پایان روز دوشنبه مورخ 1403.03.20 نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای فروردین ماه اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرایم 100 درصدی خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: قلیان اکسیژن الگوسازی می‌شود برای تشویق به مصرف قلیان و ما مخالف همه نوع قلیان هستیم. هر مشابه‌سازی ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاکنون بیش از 30 هزار واحد مسکونی خالی در شهرهای جدید شناسایی شده است که به تمام مالکان آنها جهت تعیین تکلیف و معرفی ساکن، اخطار داده شده است.

وب‌گاه گسترش

سامانه دولتی تعیین حق‌الزحمه واسطه‌های بازار مسکن را تعیین می‌کند، اما روش محاسبه این حق‌الزحمه نامشخص است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مالکان واحدهای مسکن مهر خالی از سکنه تنها یک هفته برای تعیین و تکلیف واحدهای خود فرصت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی درباره مالیات بر خانه خالی گفت: در صورتی که واحدهای مسکونی بیش از 120 روز خالی از سکنه بمانند و در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی، در خصوص فرار مالیاتی پزشکان، توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی آخرین آمار فرار مالیاتی پزشکان را اعلام کرد.