دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان برنامه و بودجه

سازمان برنامه و بودجه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از احساساتی شدن رئیس سازمان برنامه و بودجه روی آنتن زنده مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اعلام کرد: درحالی‌که ملت ایران در سوگ این ضایعه غم‌انگیز به‌سر می‌برد، اقدامات لازم از سوی دولت بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت صحیح امور کشور در فقدان رئیس جمهور انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان برای اعلام همبستگی و حمایت دولت و مردم این کشور از جمهوری اسلامی ایران درپی سانحه بالگرد رئیس جمهور، دفتریادبود شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان را امضا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای رئیسی پشت میز نشین نبود و دلش را هم به میز نداده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارسال پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان او را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای شورای امنیت سازمان ملل پیش از آغاز جلسه امروز (دوشنبه) خود به احترام شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران و همراهان وی یک دقیقه سکوت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای رئیسی پشت میز نشین نبود و دلش را هم به میز نداده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد: در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه گسترش

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، این هفته بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال 1400 بابت رتبه‌بندی و متناسب‌سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری را در دستور کار خود دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه در پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهان را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از وقوع حادثه غم انگیز روز گذشته که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهان وی شد، نرخ ارز در پی سودجویی دلالان چند ساعتی با افزایش روبرو شد اما از ابتدای امروز دوباره با روند کاهشی، به نرخ قبلی بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمان اعلام حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نرخ ارز در بازار آزاد که در حال ریزش بود و به پله 56 هزار تومان رسیده بود به یک باره در کانال‌های تلگرامی روند صعودی به خود گرفت و به کانال 61 هزار تومان بازگشت. از زمان اعلام حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نرخ ارز در بازار آزاد که در حال ریزش بود و به پله 56 هزار تومان رسیده بود به یک باره در کانال‌های تلگرامی روند صعودی به خود گرفت و به کانال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.