دوشنبه 7 خرداد 1403

سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: چوپانی که از هفتم آذرماه سال گذشته به دلیل قتل شبه عمد راکب موتورسیکلت در برخورد با گله‌اش، در زندان منوجان استان کرمان به سر می‌برد، تا پایان هفته جاری آزاد خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 1403 با حضور حامد علامتی مدیرعامل و معاونان تولید و فرهنگی کانون برگزار شد. در ابتدای این نشست، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به بیان خاطراتی از رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: رئیس جمهور شهید همیشه پیگیر حوزه‌ی کودک و نوجوان بودند و دو...

وب‌گاه عصر ایران

معلولان اگر در استفاده از ویلچرهای ایرانی خیلی ملاحظه کنند، بیش از دو سه سال سالم نمی‌ماند، از طرفی 5 الی 6 سال هم برای گرفتن ویلچر جدید باید در نوبت بمانند و اگر معلولان هم ویلچری بخواهند که 5 الی 6 سال کار کند، قیمتش بین 15 تا 20 میلیون تومان است که بودجه و اعتبارات سازمان بهزیستی هم کفاف تامین چنین ویلچرهایی را نمی‌دهد.

وب‌گاه فرارو

محمود کاری، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل انجمن ندای معلولان ایران، در خصوص مشکلات تهیه ویلچر برای معلولان گفت: «معلولان اگر در استفاده از ویلچر‌های ایرانی خیلی ملاحظه کنند، بیش از دو سه سال سالم نمی‌ماند؛ از طرفی 5 الی 6 سال هم برای گرفتن ویلچر جدید باید در نوبت بمانند و اگر معلولان هم ویلچری بخواهند که 5 الی 6 سال کار کند، قیمتش بین 15 تا 20 میلیون تومان است که بودجه و اعتبارات سازمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یک هزار و 700 خانواده کم بضاعت در سراسر استان زمین رایگان دریافت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

مروتی، مدیر کمپین معلولان، می‌گوید: «اگر پلیس، بهزیستی، بیمارستان‌ها و... برای این مفقودی‌ها سامانه‌ای طراحی کنند که بتوان از همان سامانه استعلام مفقودی‌ها را گرفت، خیلی از مشکلات حل می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوجوان مبتلا به اتیسم که حدود دو هفته پیش در تهران گم شده بود، در بیمارستان لقمان حکیم پیدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده نوجوان مبتلا به اتیسم که از روز 25 اردیبهشت گم شده بود، او را در بیمارستا لقمان حکیم پیدا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در بازه زمانی یک ماه اسفند سال گذشته علی رغم گذشت 5 ماه از سال تحصیلی موفق به جذب حدود 7000 نفر از افراد لازم التعلیم خارج از مدرسه شدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که نرخ پوشش تحصیلی واقعی دوره ابتدایی کشور حدود 98 درصد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرد همسایه مرا هل داد و دهانم را گرفت که سروصدا نکنم! در این وضعیت، وحشت‌زده و هراسان با او درگیر شدم و هنگامی که دستش از روی دهانم برداشته شد، با جیغ و فریاد کمک خواستم.

وب‌گاه فرارو

تصویب نهایی این قانون می‌تواند به‌مثابه خیز بلندی در راستای عبور از یک بلاتکلیفی چندین‌ساله در راستای تنظیم چرخه کار و زندگی در کشور به‌شمار آید که در این موضوع پس از سال‌ها بحث و چالش علی‌الخصوص در دوقطبی تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه! اکنون به نقطه‌ای مثبت رسیده، البته اگر و تنها اگر با رفع برخی ایرادات و تبیین و توضیح چارچوب آن همراه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد وحیدی گفت: شهرداری ها باید کودکان کار و متکدیان را جمع آوری کنند و سپس سازمان بهزیستی نگهداری آنها را برعهده بگیرد البته در برخی از مواقع فراجا هم در جمع آوری آنها کمک می کند.

وب‌گاه فرارو

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: آمار رسمی و دقیق راجع به کودکان کار نیست، یک برآورد‌هایی هست، ولی دقیق نیست. البته بخش زیادی از کودکان کار خیابانی مربوط به اتباع هستند و بعد از اینکه این کودکان جمع آوری می‌شوند، دستگاه‌ها را با مشکلاتی مواجه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک قدم به تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج شنبه‌ها مانده است تصمیم گیری برای تعطیل اعلام کردن پنجشنبه یا شنبه را می‌توان یکی از فرسایشی‌ترین طرح‌هایی دانست که بار‌ها مطرح شده، اما هیچ‌گاه به نتیجه مشخصی منتهی نشده است. تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟ تعطیلی شنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟ نمایندگان با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند و حلا نهایی شدن تعطیلی شنبه‌ها در انتظار اعلام نظر شورای نگهبان است به...

وب‌گاه گسترش

ابراهیم طاهری‌نیا گفت: در همسان‌سازی مهر 99 همکاران از امتیازاتی مانند سختی کار، نوبت‌کاری، شیفت‌کاری محروم ماندند و ساعتهای آموزش ضمن کار هم برای آن‌ها در نظرگرفته نشد. یکی دیگر از انتقادات به همسان‌سازی این است که همسان‌سازی براساس مدارک تحصیلی بود، مثلا برای دیپلم گروه 12، فوق دیپلم گروه 13، لیسانس گروه 14، فوق لیسانس گروه 15 در نظر گرفته شد و هر کدام اشل حقوقی خاص خود را داشت و...