دوشنبه 7 خرداد 1403

سازمان سنجش

سازمان سنجش

وب‌گاه فرارو

رضا اخلاص‌مند گفت: در حال حاضر سد اکباتان با حجم 32 میلیون و 500 هزار متر مکعب ذخیره به زودی سرریز خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

برخی از سربازان در تماس تلفنی با تسنیم اعلام کردند که حقوق دوره آموزشی خدمت سربازی آن‌ها به دلیل کسر شدن هزینه "جیره سربازی" از حقوق پرداختی آن‌ها کم شده است.

وب‌گاه فرارو

مسیر هراز تا 20 شهریور امسال به علت اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن از کیلومتر 64.2 تا 65، از ساعت هشت صبح تا 17 عصر روز‌های دوشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بسته است و تردد خودرو‌ها در این مدت از راه‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

وب‌گاه فرارو

روشنک مکبری نژاد، روز یکشنبه در نشست خبری اولین کنگره علمی طب ایرانی که در محل انجمن برگزار شد، افزود: از آنجایی که عطاری‌ها باعث حفظ میراث گیاهان بودند، نظام دهی و قانون‌مند کردن آن‌ها ضروری است و فقط مجاز به عرضه گیاهان بوده و نباید در حیطه درمان دخالت کنند.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامکی دارای محتوای «حکم توقیف خودروی شما در سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثبت شد» از شهروندان می‌خواهند وارد سایتی به نام ابلاغیه الکترونیکی که برای آن‌ها ارسال می‌کنند یا آدرس اینترنتی جعلی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 صادر شد. اطلاعیه انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 صادر شد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه به تاریخ 1402/11/01در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم سال 1403 به اطلاع شرکت‌کنندگان در...

وب‌گاه فرارو

یکی از مهم‌ترین نگرانی دارندگان دسته چک این است که آن را گم کنند و احتمالا به دست کسانی بیافتد که از آن سوء‌استفاده کنند، پس سوال اینجاست که اگر دست چک‌مان را گم کردیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، احتیاط در سفر با هواپیما‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

محسن اردکانی روز یکشنبه در دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبی که در تهران توزیع می‌شود نیاز به تصفیه مجدد بصورت خانگی ندارد و بالاتر از حد استاندارد است، گفت: ما در توزیع آب، استاندارد شرب را رعایت می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مقتول در خیابان ایستاده بوده است که ناگهان مرد جوانی با انگیزه نامشخص به‌سمت او آمده و با ضربات چاقو مرتکب قتل شده و پس از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

وب‌گاه فرارو

استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند، به‌گونه‌ای که بارندگی در استان‌های قزوین و سمنان تا 40 درصد و در استان تهران حدود 36 درصد کمتر از وضعیت نرمال بوده است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی مرد 53 ساله در حوالی کویر روستای نیگنان بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این فرد در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان از کشف و ضبط 212 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی از افراد سودجو و قاچاقچیان آثار تاریخی در استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شعبه 15 دادگاه کیفری یک استان تهران برای رسیدگی به کیفرخواست متهمان پرونده شرکت خودرویی آذویکو به صورت علنی تشکیل جلسه داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدوم شدن 1595 نفر در حوادث جوی امسال گفت: «13 نفر از هموطنان بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده‌اند.»

وب‌گاه فرارو

دو کارگر راه‌آهن صبح امروز، شنبه 6 فروردین، بر اثر برخورد ناگهانی لوکوموتیو یک قطار باری به سنگ‌های ریخته‌شده در ریل در محدوده ایستگاه راه‌آهن «قطور خوی» در استان آذربایجان‌غربی مجروح شدند.