دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مقامات کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان پیامی صادر کرد. بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَلوا تَبدیلًا در...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و همراهان پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار شهید حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید، یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلامی گفت: ملت ایران در میدان‌های سخت طوری ساخته شده است که هر گونه طراحی دشمن برای شکستن عزم و اراده این کشور در عرصه‌های مختلف همواره نتیجه عکس داده و ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

خبرگزاری دانشجو

سمنان - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران پشتیبان اصلی سپاه در عملیات وعده صادق بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور، حمایت همه جانبه خود را از آن نهاد انقلابی اعلام کرده و از هیچ تلاشی برای برای دستیابی به ابزارهای فناورانه جهت ارتقای توان دفاعی کشور دریغ نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین دستاوردهای نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه 29 فروردین خودنمایی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گوشه‌هایی از قدرت پهپاد و دستاوردهای تجهیزاتی بومی ارتش در روز29 فروردین روز ارتش به نمایش درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله پهپادی و موشکی بی سابقه ایران به اسرائیل در شامگاه شنبه؛ واکنش‌های گسترده چهره های داخلی و خارجی را به همراه داشته است؛ واکنش هایی که در 2 سناریوی عمده قابل بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را بر مومنان نمی‌دهد و نصرت حق جاری می‌شود. سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را بر مومنان نمی‌دهد و نصرت حق جاری می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...