یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر‌سیتی، می‌گوید انتخاب او ادامه همکاری با سیتی است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پیش‌بینی کرد که آرسنال قهرمان لیگ برتر نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

آلفانی می‌نویسد، هرچند برای ایجاد «تعداد زیادی از سلسله‌های ثروتمند» که در طول دوره صنعتی‌شدن به وجود آمد، به خلاقیت و نوآوری زیادی نیاز بود، این ثروت‌ها با دنبال‌کردن سیاست و مناصب عالی و یا ادغام با اشراف به‌سرعت مسیر متفاوتی را درپیش گرفتند. روایت او نشان می‌دهد خانواده‌های ماسک و اندرسن در یک نسل آینده، ثروتشان بیش‌تر شبیه رانت به نظر می‌رسد و قابل‌توجیه نخواهد بود، به همین دلیل...

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در حاشیه مبارزه تایسون فیوری و اولکساندر اوسیک در عربستان سعودی، در پاسخ به سوال فرانک وارن، مدیر فیوری و هوادار آرسنال، گفت که "آنها (آرسنال) قهرمان لیگ نمی‌شوند!"

وب‌گاه عصر ایران

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با لحنی پرشور و هیجان از تصمیم نهایی خود برای ترک پاری سن ژرمن و شروع یک دوران جدید در فوتبالش خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه می‌گوید برای حضور در باشگاه جدیدش بسیار هیجان‌زده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون صدا در جریان اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی پژواک از بین المللی شدن جشنواره مستند رادیویی «پژواک» در دوره بعدی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیلیان ام باپه در روزهای پایانی حضورش در پاری سن ژرمن در یک مراسم خیریه شرکت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش تنش در روابط ترکیه و آمریکا، گروهی از تحلیلگران با اشاره به رویکرد متفاوت دو بازیگر در سوریه بر این نکته تاکید دارند که آنکارا و واشنگتن ابتدا باید به مناقشه‌های خود در دمشق پایان دهند تا زمینه برای احیای همکاری‌های دو جانبه‌شان هموار شود.

وب‌گاه ورزش سه

پائولو فونسکا همچنان در صدر فهرست هدایت میلان و جانشینی استفانو پیولی در فصل آینده قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه جشنواره مستند رادیوی پژواک که با اجرای فرزاد حسنی همراه بود، جوایز بخش های مختلف اهدا و با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه عصر ایران

مهران مدیری به زودی با گیم‌شو متفاوتی به نام «گل یا پوچ» به فیلیمو میآید تا خاطره خوب اجرای مسابقه «اسکار» را این بار با یک مسابقه جذاب ادامه دهد. در این مسابقه مهران مدیری داور بازی جدی و شیرین خبره‌های گل یا پوچ است که روبروی هم بازی می‌کنند. گیم شوی «گل یا پوچ» را علی اسدزاده تهیه کرده و به زودی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تغییرات احتمالی باشگاه تراکتور در بخش مالکیت، به سود سرخ‌پوشان پایتخت تمام خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

امید نورافکن پاس تک گل ارزشمند طلایی‌پوشان اصفهانی را در مصاف با ملوان رقم زد تا یکبار دیگر نشان دهد می‌تواند مهره اثرگذار سپاهان باشد.

وب‌گاه ورزش سه

لوتار ماتئوس می‌گوید از مذاکره دوباره بایرن مونیخ با توماس توخل شگفت‌زده شده است.

وب‌گاه ورزش سه

امیرحسین اسفندیار در دیدار سوم مقابل برزیل نسبت به بازی قبلی مدت زمان بیشتری در ترکیب حضور داشت.