دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سمنان

سمنان

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

از لحظه انتشار خبر رسمی شهادت ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و هیأت همراهان او، چهره‌های سیاسی هر کدام با انتشار پیام‌هایی به این خبر واکنش نشان دادند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) برای برخی مناطق غرب به‌ویژه ارتفاعات و مناطق شمالی و شمال شرق، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی طی سانحه‌ای به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه استان سمنان از دستگیری ضارب فراری توسط پلیس امیرآباد دامغان خبر داد و گفت: «این فرد هفته گذشته منجر به فوت عابر و متواری شده بود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ در 30 اردیبهشت 1403، آیت الله رئیسی که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. همراهان وی با دو هلی هکوپتر به تبریز رسیدند، اما بالگرد حامل رئیس جمهوردر مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مجلس دهم مصوبه مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها را به نفع اقتصاد کشور عنوان کرد.