دوشنبه 14 خرداد 1403

سنتکام

سنتکام

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اقرار مستقیم ژنرال مکنزی، فرمانده سازمان تروریستی سنتکام آمریکا در ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کتاب خاطرات خود که بخشی از آن در نشریه آتلانتیک منتشر شده است، اظهار داشت: ترامپ جنایتکار و برخی دیگر از مسئولان آمریکا پیش از این به ترور شهید سپهبد سلیمانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، اقرار وقیحانه فرمانده سابق سازمان تروریستی سنتکام آمریکا در ترور شهید سلیمانی را محکوم کرد و گفت: ماهیت تروریستی رژیم آمریکا ثابت شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، اقرار وقیحانه فرمانده سابق سازمان تروریستی سنتکام آمریکا در ترور شهید سلیمانی را به شدت محکوم کرد و گفت: ماهیت تروریستی رژیم آمریکا ثابت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور بین الملل قوه قضاییه، اقرار فرمانده سابق سنتکام آمریکا به ترور شهید سلیمانی را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی از یک حادثه در غرب سواحل یمن دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور بین الملل قوه قضاییه، اقرار فرمانده سابق سنتکام آمریکا به ترور شهید سلیمانی را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

غریب آبادی با اشاره به اینکه ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا و مکنزی، فرمانده پیشین سازمان تروریستی سنتکام، سه متهم اصلی پرونده در حال رسیدگی در محاکم ایران هستند، گفت: محاکمه این جنایتکاران باید هرچه سریع تر آغاز شود تا عدالت در مورد آنها اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات جدیدی از ترور شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعاتی از عملیات جدی آمریکا در آسمان عراق برای ترور حاج قاسم در کتاب تازه تالیف فرمانده وقت سنتکام منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش آمریکا امروز - یکشنبه - بار دیگر گفت ارتش یمن موشک‌های بالستیک ضد کشتی در دریای سرخ شلیک کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های مسلح یمن بامداد امروز یکشنبه از هدف قرار دادن ناو هواپیمابر «آیزنهاور» برای دومین بار و یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد. سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن در بیانیه جدید خود با اعلام 6 عملیات دریایی اعلام کرد که یمن ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا در شمال دریای سرخ را با تعدادی موشک و پهپاد هدف قرار داده است. ارتش یمن همچنین طی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئولین اروپایی از آتش بس پیشنهادی در نوار غزه که روز جمعه توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام شد استقبال کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» از صفر شدن فعالیت بندر ایلات (ام الرشراش) در جنوب فلسطین اشغالی به دنبال عملیات مداوم نظامی و تنبیهی ارتش یمن در دریای سرخ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه، روز 239 طوفان الاقصی و جنگ علیه غزه، مناطق مختلفی در این منطقه را بمباران کرد که در اثر آن شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. آمریکا مدعی شد که بامداد امروز ارتش یمن اقدام به شلیک چند موشک و ارسال چهار پهپاد به اهدافی در دریای سرخ کرده و ائتلاف آمریکا این موشک‌ها و پهپادها را رهگیری کرده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی با وانگ یی همتای چینی خود در پکن دیدار و درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.