دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیروان خسروی آهنگساز، خواننده و بازیگر محبوب ایرانی در گفتگو با هوادارانش به سوالات درباره ازدواج با دختر موردعلاقه اش پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

دریاچه زریوار یا زریبار، در 130 کیلومتری شمال غربی سنندج مرکز استان کردستان و در فاصله 3 کیلومتری غرب شهر مریوان واقع و از مکان‌های دیدنی و گردشگری استان کردستان است. این دریاچه از منحصر به فردترین دریاچه‌های آب شیرین در جهان به شمار می‌رود. این دریاچه یکی از مراکز زمستان گذرانی و جوجه آوری پرندگان مهاجر می‌باشد.

خبرگزاری تسنیم

فستیوالی موسیقی الکتروآکوستیک در اوایل خرداد در دانشکده هنر و معماری کردستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله نهایی سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه کردستان در دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اردیبهشت در شهر سنندج برگزار شد. حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه این جشنواره گف: شما در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، خطه‌ای که به رنگ شهدای گلگون‌کفن مزین...

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال برنامه کمیته امداد توانمندسازی 110 هزار خانواده تحت پوشش در کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج اجرایی و 4 کافه باغ متخلف در آبشار یاسوج پلمب شد.

وب‌گاه عصر ایران

حکم حبس این فرد در قالب قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1375 به نصب بنر پیشگیری از خشونت در مراکز پر تردد شهر سنندج، شرکت در دوره‌های آموزشی کنترل خشم و شرکت در دوره‌های آموزش اخلاق دینی در مساجد جایگزین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان 13 حوزه انتخابیه ای که به عقیده کارشناسان، نمایندگان آنها در دوره چهار ساله مجلس دوازدهم، به دلیل موقعیت اداری و سیاسی شهرهایشان می‌توانند اثر مهمی بر قانون گذاری‌ها داشته باشند را بشناسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از میان منتخبان 13 کلانشهر مهم در انتخابات مجلس دوازدهم، اصولگرایان سهم 93 درصدی را از آن خود کردند و تا بدین ترتیب، نمایندگان مراکز استانها به عنوان بازیگران اثرگذار خانه ملت از منظر حوزه های انتخابیه مهم، در چهار سال آینده نقش آفرینی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیر مجاز پزشکی که در زمینه‌های خدمات دندان پزشکی، زیبایی، کاشت مو و ساخت و فروش عینک طبی به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز‌های لازم فعالیت داشتند با تلاش کارشناسان نظارت بر درمان در سطح شهر سنندج شناسایی و پلمب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی طی روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرهای مختلف کشور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرحله‌ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه با رقابت 90 نامزد برای تصدی 45 کرسیِ باقی‌مانده‌ی خانه‌ی ملت به سرانجام رسید و به این ترتیب همه 290 منتخب جدید مجلس شورای اسلامی مشخص شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است: آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه نمایندگان منتخب تبریز و آذرشهر و اسکو مسعود پزشکیان روح‌الله متفکر آزاد علیرضا...

وب‌گاه فرارو

بررسی اخبار رسمی منتشر شده نشان می‌دهد از ابتدای فروردین تا 15 اردیبهشت ماه 1403 دست‌کم 23 زن و دختر توسط «همسر، پدر، برادر و خواستگار سابق خود» به قتل رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان