جمعه 25 خرداد 1403

سوریه

سوریه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تنیس ایران در اولین بازی مرحله گروهی مسابقات دیویس کاپ منطقه سه آسیا و اقیانوسیه برابر اردن شکست خورد.

وب‌گاه الف

سخنگوی آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد ویرانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از جنگ جهانی دوم در اروپا است و رفع اثرات آن و بازسازی غزه بیش از 20 سال طول می‌کشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زن ابوبکر البغدادی، سرکرده پیشین گروه تروریستی داعش در مصاحبه‌ای که در داخل زندان با «بی‌بی‌سی» انجام داد، روایت خود را از زندگی مشترکش با ابوبکر البغدادی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زن ابوبکر البغدادی، سرکرده پیشین گروه تروریستی داعش در مصاحبه‌ای که در داخل زندان با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» انجام داد، روایت خود را از زندگی مشترکش با سرکرده پیشین گروه تروریستی داعش ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

«ام حذیفه» همسر اول ابوبکر البغدادی است که زمانی که او سرکردگی گروه تروریستی داعش را در بخش‌های وسیعی از سوریه و عراق در دست داشت، با او ازدواج کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«او دچار مشکلات روحی و روانی شده بود، زمانی که از او علت را سوال کردم گفت که دچار مشکلی شده که من نمی‌توانم آن را درک کنم، فکر می‌کنم او در طول مدت بازداشتش مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود هرچند که این را صراحتاً نگفت.»» زن ابوبکر البغدادی، سرکرده پیشین گروه تروریستی داعش در مصاحبه‌ای که در داخل زندان با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» انجام داد، روایت خود را از زندگی مشترکش با سرکرده پیشین گروه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خسارت‌های هنگفت حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی در حالی این روزها مطرح شده که صهیونیست‌ها هیچ راهی برای حل این مشکل پیش روی خود نمی‌بینند.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه چمپیونات از خاطره تلخ قضاوت داور دیدار ایران و ازبکستان برای تیم‌های ازبکی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاکنون صعود قطر، ژاپن، کره‌جنوبی، عمان، ایران، ازبکستان، عراق، عربستان، اردن، امارات، بحرین، استرالیا و فلسطین قطعی شده و پنج تیم باقی مانده در هفته پایانی مشخص می‌شوند. هفته پنجم رقابت‌های دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا به شرح زیر است: 13:44 ژاپن _ سوریه 14:30 کره جنوبی _ چین 15:40 استرالیا _ فلسطین 16:00 تایلند _ سنگاپور اندونزی...

وب‌گاه ورزش سه

یازده تیم برای کسب پنج بلیت باقی‌مانده دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«ابوعمر البوکمالی» یک فعال رسانه‌ای در دیر الزور در شرق سوریه به این پایگاه خبری گفت که حملات نیروهای ارتش سوریه در چند روز گذشته یکی از وسیع ترین حملات نظامی در منطقه بیابانی سوریه بوده که با پشتیبانی جنگنده‌های روسی صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری عربی یکشنبه شب گزارش دادند که بار دیگر ارتش سوریه با گروهک تروریستی داعش در مرکز این کشور بشدت درگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی روابط ترکیه و آمریکا به واسطه مواضع اردوغان در باب جنگ در غزه، بار دیگر تیره شده است؛ با این همه گروهی از ناظران براین باورند که واشنگتن و آنکارا در نظم کنونی برای متعادل کردن قوانین بازی به یکدیگر نیاز دارند و از همین رو می بایست مسیر تعامل متقابل را بازتعریف کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی کرج اعلام کرد که در حادثه تصادف سه دستگاه خودرو در کیانمهر کرج، دو نفر فوت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد در گزارشی ماجرای پیدا شدن جنازه یک زن جوان در حالی میدان شوش تهران را روایت کرده است.