دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیل

سیل

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ملوان انزلی برای شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانش پیام تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سیدکاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا با بیان این‌که بیش از 130 خانه در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم از بین رفتند، یادآور شد: «اکنون خانوار‌ها در چادر به سر می‌برند. آیا ما گیلانی‌ها خدایی نداریم؟ چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود؟»

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما فیلمی از کفش های شهید رئیسی منتشر کرد. یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما فیلمی از کفش های شهید رئیسی منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما فیلمی از کفش های شهید رئیسی که مربوط به زمان بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بوده، منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما: تصویری که از رئیس جمهور در بالگرد به یادم مانده این تصویر است. بعد از بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان این تصویر را ثبت کردم.

وب‌گاه گسترش

بحران آب، جدی‌ترین معضل زیست‌محیطی کشور است که قرار گرفتن ایران در کمربند خشک کره زمین و موقعیت جغرافیایی و بارش‌های آن تنها متهمان آن نیستند و شاید بتوان تعدد نیازها و تصرف‌های بشری بر محیط‌زیست و رشد سریع جمعیت را اصلی‌ترین عامل بحرانی شدن شرایط آب کشور دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاددانشگاهی در پیامی شهادتِ خادمانِ ملت و در صدر آنان رئیس‌جمهور مردمی و مغتنم را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه‌ی هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده شهدا و تمامی مردم ایران تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است: انالله و انا الیه راجعون دیدم این مشهد چرا هی بی‌قراری می‌کند جای باران، سیل...

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام خبر شهادت آیت الله رییسی اهالی مختلف فوتبال در حال ابراز پیام تسلیت هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن برای تخطئه منطق خودکفایی ادعا کرد پس از یک‌بار رسیدن به خودکفایی گندم، الان جزء بزرگ‌ترین واردکنندگان گندم هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اطلاع‌رسانی فاریاب افغانستان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که دست‌کم 47 نفر در پی ادامه بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در شمال این کشور جان باخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی درباره خبر سقط بالگردی که گفته می‌شود رئیس دولت هم در آن بوده است، به شبکه شرق گفت: «من هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام و از جزییات حادثه اطلاعی ندارم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با وقوع سیلاب در مشهد وضعیت ذخیره‌سازی آب در سدهایی همچون کهیر و دوستی متناسب و خوشحال کننده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اول رییس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر دیده شده است و مبالغ مورد نیاز و در نظر گرفته شده به خانوار‌هایی که منازل آنان قابل سکونت نیست در قالب رهن داده شود و همچنین امکانات لازم برای جابجایی و اسکان مستأجران در اختیار آنان قرار گیرد و ظرف دو هفته آینده تمامی هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.