دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهوری فقید ایران در 34 ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم 28 سفر خارجی داشت و در این مدت توسعه روابط و تقویت مراودات سیاسی با کشورهای همسایه را در اولویت کاری سیاست خارجی ایران قرار داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلطانی رئیس هیئت مدیره کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان فارس در پی بازدید خبرنگاران علم فناوری از شرکت‌های دانش بنیان استان فارس که به همت معاونت علم، فناوری و اقتثاد دانش بنیان ریایست جمهوری برگزار شد؛ گفت: فن‌بازار طبق ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 92 وظیفه انتقال فناوری بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه برای شرکت‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با اعلام خبر سانحه بالگرد رییس جمهور، تمام برنامه‌های شب میلاد امام رضا (ع) لغو شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس بنیاد ملی نخبگان از اثربخشی 98 درصدی طرح‌های تسهیلات وظیفه در ماندگاری و اثرگذاری نخبگان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرها از وقوع سانحه برای هلی کوپتر حامل رئیس جمهور در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی اخبار از بروز سانحه برای یکی از هلی کوپترهای همراه رئیس جمهور حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با وقوع سیلاب در مشهد وضعیت ذخیره‌سازی آب در سدهایی همچون کهیر و دوستی متناسب و خوشحال کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخبار متناقضی از ایجاد سانحه برای بالگرد کاروان همراه رئیس‌جمهور که امروز برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به منطقه ارس رفته بودند، منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخبار متناقضی از ایجاد سانحه برای بالگرد کاروان همراه رئیس‌جمهور که امروز برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به منطقه ارس رفته بودند، منتشر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین روز از مرحله سوم داوری رقابت دانشجویی نواوری اجتماعی امروز با حضور محمدمهدی ذوالفقارزاده، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی و اجتماعی در وزارت علوم برگزار شد. ذوالفقارزاده در این مراسم با بیان اینکه در دوره اخیر بحث نواوری و به طور خاص نواوری‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های جدی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است که به طور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام شرکت تیغه های صنعتی تفتان، شرکت دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نامه ای به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور نوشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قائم مقام شرکت تیغه های صنعتی تفتان، شرکت دانش بنیان و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نامه ای به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور نوشته است.