دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شورای نگهبان

شورای نگهبان

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد شریعتمداری با انتشار پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت. بر اساس این گزارش، متن کامل بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حادثه غم‌انگیز شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: تا زمانی که مخبر جانشین رئیسی است، نمی‌توان به وزرا رأی اعتماد داد یا آنها را استیضاح کرد. قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: تا زمانی که مخبر جانشین رئیسی است، نمی‌توان به وزرا رأی اعتماد داد یا آنها را استیضاح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، به گفته علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان رئیس جمهور جدید برای دوره 4 ساله توسط مردم انتخاب می‌شود....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

خبرگزاری میزان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اداره کشور با موافقت مقام معظم رهبری به عهده معاون اول خواهد بود و اختیارات و مسئولیت‌های ریاست‌جمهوری با ایشان می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام فرمانده کل سپاه درپی شهادت ابراهیم رئیسی آمده است: او در اوج آرامش و سکینه قلبی، ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست و شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران و همراهان آن ها دولت عراق یک روز عزای عمومی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

شورای نگهبان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری و همراهانش، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروسی در واکنش به شهادت ابراهیم رئیسی و هیئت همراه گفت: فکر ما در این دوران سخت با خانواده آنها و مردم ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان به خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: طول عمر رئیس جمهور جدید به صراحت در قانون اساسی آمده و قبل از این هم برای چنین شرایطی رویه داشتیم، چنانچه ابتدای انقلاب که شهید رجایی، به عنوان رئیس جمهور به شهادت رسیدند، دوره بعد از او رهبر انقلاب برای مدت 4 ساله دوره جدید ریاست جمهوری را آغاز کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی با موافقت رهبری معاون اول مسئولیت و اختیارات رئیس جمهور را بر عهده می‌گیرد، گفت: «رئیس جمهور منتخب مردم رئیس جمهوری است که یک دوره 4 ساله را آغاز خواهد کرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی با موافقت رهبری معاون اول مسئولیت و اختیارات رئیس جمهور را بر عهده می‌گیرد، گفت: رئیس جمهور منتخب مردم رئیس جمهوری است که یک دوره 4 ساله را آغاز خواهد کرد.