دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شیراز

شیراز

خبرگزاری تسنیم

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی‌ودوم تا سی‌و‌چهارم و یک بازی معوقه از هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

4 جوان ایرانی با اتکا به دانش و خلاقیت خود، گامی بلند در مسیر خودکفایی صنعت خودرو برداشتند و موفق به تولید نمونه اولیه سنسور نور و باران برای خودرو شدند.

خبرگزاری تسنیم

در گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی مقرر شد نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری در نیمه دوم شهریورماه در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

چهار کارگر راهدار سروستان به همراه دو راننده نیسان در سانحه برخورد با یک تریلی نفتکش در محور جاده‌ای سروستان به شیراز کشته و زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتراض باشگاه پرسپولیس در مورد کاپیتان سرخپوشان رد شد اعتراض باشگاه پرسپولیس در مورد کاپیتان سرخپوشان رد شد کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کاپیتان این تیم را رد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان 27 ساله ای که به حکم قانون و با شکایت همسرش بازداشت شده بود، سرگذشت خود را برای مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مشهد بیان کرد. روزنامه خراسان: جوان 27 ساله ای که به حکم قانون و با شکایت همسرش بازداشت شده بود، سرگذشت خود را برای مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مشهد بیان کرد. وی گفت: 20ساله بودم که خانواده ام دختری به نام سیمین را برایم خواستگاری کردند. او اگر چه 15سال بیشتر نداشت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلطانی رئیس هیئت مدیره کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان فارس در پی بازدید خبرنگاران علم فناوری از شرکت‌های دانش بنیان استان فارس که به همت معاونت علم، فناوری و اقتثاد دانش بنیان ریایست جمهوری برگزار شد؛ گفت: فن‌بازار طبق ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 92 وظیفه انتقال فناوری بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه برای شرکت‌های...

وب‌گاه گسترش

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا در مقابل طلافروشان ایستادگی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درخواست کردند که دولت نباید در مقابل طلافروشان کوتاه بیاید.

خبرگزاری تسنیم

کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدارهای تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به بیژن حیدری و کوپال ناظمی سپرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله...

وب‌گاه گسترش

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی، وضعیت شرکت‌های بورسی را در فروردین‌ماه مورد بررسی قرار داده است. این گزارش به تحلیل و ارزیابی عملکرد شرکت‌های حاضر در بازار بورس تهران در طول ماه فروردین پرداخته است. در این گزارش، مرکز پژوهش‌های مجلس به بررسی و ارائه تحلیل‌های جامع درباره وضعیت شرکت‌های بورسی در آغاز سال مالی جدید پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که قصد سفر دارند معمولا شهری را انتخاب میکنند که دارای جاذبه های گردشگری باشد. شهرهایی مانند مشهد، اصفهان، کیش، شیراز و شهرهای شمالی مخصوصا در ایام تعطیلات بسیار پرتردد هستند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم خیبر در هفته پیش‌رو مهمان استقلال آبی‌پوش ملاثانی خواهد بود و این مسابقه برای شاگردان مهاجری اهمیت ویژه‌ای دارد.

خبرگزاری تسنیم

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند مقابل طلافروشان ایستادگی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

فرهاد صنیعی فر مالک سابق نساجی مازندران می گوید که این تیم با نکونام به آرزوی 24 ساله اش رسید.