یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صادرات ایران

صادرات ایران

وب‌گاه الف

دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهارشنبه 2 خرداد مراسم اختتامیه مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

وب‌گاه الف

مشتریان محترم بانک صادرات ایران می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خرید خودروهای برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب‌های خود را وکالتی کنند.

خبرگزاری تسنیم

‌محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با 27 اردیبهشت‌ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

امیدوارم که روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی باشد تا به شکوه و زیبایی کارهای شما نگاه عمیق‌تری کنیم و از تلاش‌های مجاهدانه شما تقدیر و قدردانی نماییم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «انحصار تجارت خارجی» یکی از نخستین و مهم‌ترین قوانین دولتی‌سازی اقتصاد بود که در اسفند 1309، در پی بحران اقتصادی 1929 به تصویب رسید و سنگ‌بنایی شد برای باز گذاشتن دست دولت در عرصه اقتصاد.

وب‌گاه الف

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با 27 اردیبهشت‌ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام رییس سازمان توسعه تجارت، به دلیل اتمام مهلت ممنوعیت واردات برخی اقلام و کالاهای گروه 4، با رفع ممنوعیت واردات آنها موافقت شد.

وب‌گاه الف

‌اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار جهانی بازیافت تحت‌تاثیر تعدادی از محرک‌هاست. افزایش آگاهی و مقررات یکی از محرک‌های کلیدی است که بر روی خدمات بازیافت زباله تاثیر مستقیم دارد. گزارش تحقیقاتی بازار خدمات بازیافت زباله بر اساس بخش‌ها و مناطق مختلف نشان می‌دهد که خدمات بازیافت زباله از 58.53‌میلیارد دلار در سال‌2023 به 62.22‌میلیارد دلار در سال‌2024 با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 6.3‌درصد رسیده‌است.

وب‌گاه الف

‌عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تسلط توأمان بر مسائل اقتصادی و رسانه را کلید موفقیت مدیریت روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای انعکاس شایسته دستاوردهای این وزارت‌خانه در فضای رسانه عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع آینده معدنکاری و فولادسازی ایران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع آینده معدنکاری و فولادسازی ایران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمارهای بانک مرکزی در فروردین 1403 بیش از 240 همت تسهیلات توسط شبکه بانکی به پرداخت رسیده که حدود 14.8 درصد آن به خانوار و 85.2 درصد به صاحبان کسب و کار تخصیص یافته است.