دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صدا و سیما

صدا و سیما

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگار صدا و سیما: دقایقی قبل پیکر شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به معراج شهدا در تبریز منتقل شدند. امروز ساعت 4 بعدازظهر در مصلای شهر تبریز مراسم بزرگداشت این شهدا برگزار می‌شود. فردا صبح مراسم وداع مردم تبریز با رئیس‌جمهور شهید برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در واقعه سقوط بالگرد در حوالی ورزقان استان آذربایجان شرقی، رئیس صداوسیما و رئیس ساترا در پیام‌های جداگانه‌ای این واقعه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصویر از پیکر منتسب به رئیس‌جمهور شهید منتشر شده است اولین تصویر از پیکر منتسب به رئیس‌جمهور شهید منتشر شده است به گزارش عرشه آنلاین، پیرحسین کولیوند روز دوشنبه در گفت و گویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت عملیات جست و جوی سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه گفت: در حال انتقال پیکر شهدای مطهر به تبریز هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگار صدا و سیما از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور گزارشی ارسال کرده که دقایقی پیش پخش شد. در این گزارش تصویر تازه‌ای از محل سقوط می‌بینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه وی، 8 تن به شهادت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

موسسه و گروه جهادی حضرت ابوطالب با حمایت خیرین، بستری را برای تحصیل کودکان کار و خیابانی فراهم کرده است البته برای تداوم این مسئله نیز به مشارکت آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش اعلام کرد که امتحانات نهایی دانش‌آموزان طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، امتحانات نهایی دانش‌آموزان طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد. محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره احتمال لغو امتحانات نهایی به دلیل شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان از فردا (اول خرداد 1403) برگزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر لغو خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، هفته بیست و هشتم لیگ برتر لغو خواهد شد. اگر چه این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما در پی شهادت ابراهیم رییسی و همراهانش و با توجه به اعلام عزای عمومی، مسابقات این هفته لیگ برتر و البته سایر مسابقات ورزشی هم برگزار نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داستان پایتخت 7 به سرتیمی محسن تنابنده لو رفت. داستان پایتخت 7 به سرتیمی محسن تنابنده لو رفت. به گزارش عرشه آنلاین، این روزها تیم «پایتخت» مشغول پیش تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک ماهه در ایران و سه ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس جمهور و هیئت همراه اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس جمهور و هیئت همراه اعلام شد اسامی خلبانان شهید این سانحه به شرح زیر است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدا و سیما اظهارات معاون اجرایی درباره نحوه پیدا شدن لاشه هلی‌کوپتر حامل رئیسی را قطع کرد. صدا و سیما اظهارات معاون اجرایی درباره نحوه پیدا شدن لاشه هلی‌کوپتر حامل رئیسی را قطع کرد. به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز پس از ساعتها جستجو برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه آن توسط منابع رسمی تایید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی، خادم جمهور در تلویزیون رسمی ایران هم اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرنگار صدا و سیما در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت که تیم‌های امدادی که راهی مختصات اعلامی شده‌اند، هنوز هیچ اطلاعات و خبری از رسیدن نیروهای امداد به آن محل به ما نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرنگار صدا و سیما نیز در ارتباط زنده با شبکه خبر، ضمن تایید این خبر گفت که تیم‌های امداد و نجات به محل مختصات ارسالی، اعزام شده‌اند و احتمالا تا حدود 4:30 بامداد به محل خواهند رسید.