دوشنبه 14 خرداد 1403

صنایع فرهنگی

صنایع فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

علی صوفی پس از کاندیداشدن در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از طرف حزب پیشرو اصلاحات نامزد شدم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، لیلی آر دودی خودووا، محقق ارشد موسسه زبانشناسی آکادمی علوم روسیه و متخصص فیلولوژی ایران درباره جایگاه زبان فارسی در کشور روسیه و میزان استقبال مردم این کشور از آثار نویسندگان ایرانی گفت: علاقه به زبان فارسی در روسیه زیاد است. مخاطب روس جذب ادبیات فارسی به ویژه ادبیات کلاسیک شده است. شاعرانی، چون خیام، فردوسی و حافظ از مشهورترین آن‌ها هستند. نویسنده...

خبرگزاری تسنیم

در اولین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی، اعضای هیات انتخاب از میان حدود هزار اثرِ ارسال شده به دبیرخانه این رویداد، 99 اثر را انتخاب کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

به شهادت آمار میزان تولید اقلام مختلف نوشت‌افزار در دولت سیزدهم رشد داشته؛ به نظر می‌رسد حمایت معنوی دولت سیزدهم رمق رفته این صنعت را به آن برگردانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی که فراخوان شرکت در آن اسفند سال گذشته منتشر شده بود؛ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام رئیس پارک ملی علوم، فناوری نرم و صنایع فرهنگی ایران به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام مقدس ایرانِ اسلامی از جمله امام جمعه فقید تبریز، وزیر انقلابی امور خارجه و سایر شهدای این صانحه هوایی را به پیشگاه حضرت،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معمولاً وقتی سخن از دلایل کاهش فرزندآوری به میان می‌آید، پاسخ‌ها سریع به سمت مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌رود و به‌طور کلیشه‌ای تصور می‌شود دلیل اصلی اقتصادی است.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ گفت: دوستانمان تلاش کردند بر اساس نظام اولویت‌بندی فرهنگی اقدامات صورت گیرد، در حوزه تنظیم‌گری در مرز قانون حرکت می‌کنیم، ولی در حوزه حمایت به بخشی توجه می‌کنیم که به ترویج آرمان‌های انقلاب کمک کند، به همین دلیل اگر به اولویت‌هایی که بر اساس آن‌ها کار‌ها تولید می‌شود توجه کنیم، آثار تولید شده در حوزه عفاف و حجاب، فلسطین و موضوع پیشرفت است.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه 34 میلیون بازیکن بازی‌های رایانه‌ای داریم، گفت: حدود چهار میلیون آنها بازیکن حرفه‌ای هستند که اگر از این ظرفیت استفاده کنیم و شبکه حمایتی خود را در اختیار آنان قرار دهیم حتما بازی‌های پرطرفداری خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محدودیتی در حمایت از تولید بازی‌های موثر و پرمخاطب نداریم و برگزاری اولین رویداد ملی بازی آرا نیز برای همین امر است.

خبرگزاری تسنیم

درسال 1402، قیمت هر تن کالای صادراتی شرکتهای دانش بنیان 695 دلار بوده که با توجه به میزان متوسط ارزش 362 دلاری هر تن کالای صادراتی، ارزش صادراتی کالاهای دانش‌بنیان حدود دو برابر متوسط ارزش صادرات کشور است.