دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، این هفته بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال 1400 بابت رتبه‌بندی و متناسب‌سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری را در دستور کار خود دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز آخرین مهلت پذیرش اسناد درمان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته سال 1402 است. به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که مهلت پذیرش اسناد خسارت درمانی سال 1402 صرفا تا پایان اردیبهشت سال 1403 می باشد. امروز آخرین مهلت برای بازنشستگان کشوری است تا مدارک و اسناد خسارت های پزشکی را به شعی و نمایندگی های شرکت آتیه سازان تحویل دهند

وب‌گاه عصر ایران

چنین سیاستگذاری‌ای برای دولت‌های بی پول در سراسر جهان جذابیت زیادی خواهد دارد. آیا می‌توانید حدس بزنید خاستگاه آن سیاستگذاری در کدام کشور بوده است؟

وب‌گاه گسترش

حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان کشوری واریز شده است. پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق کشوری آغاز شده و از این لحظه در بیشتر استان‌ها و تهران، با ارسال پیامک توسط بانک صادرات، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع‌رسانی شده و این فرآیند تا انتهای امشب ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی شهادت رئیس جمهوری و همراهانش، بورس امروز (دوشنبه) تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

عدم اجماع نخبگانی و جناحی در مورد نقشه راه اقتصادی کشور نیز نوعی سردرگمی را در این حوزه ایجاد کرده است. رقابت‌های جناحی نیز نقشی محوری را ایفا می‌کنند. به عنوان مثال یک جناح سیاسی چندان مایل نیست که جناح مقابل با آن به عنوان حلال اصلی مشکلات اقتصادی معرفی شود. موضوعی که در نهایت، آسیب‌ها و خسارات خود را متوجه منافع ملی و مردم می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام دو صندوق بازنشستگیِ کشوری و لشگری، حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان این دو صندوق، همراه حقوق اردیبهشت به حساب‌شان واریز می‌شود. براساس اعلام دو صندوق بازنشستگیِ کشوری و لشگری، حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان این دو صندوق، همراه حقوق اردیبهشت به حساب‌شان واریز می‌شود. حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری و لشگری با حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد رقم رشد نقدینگی ثبت شده در پایان سال گذشته با رقم 24.3 درصد، پایین‌ترین نرخ رشد تجربه شده طی حداقل سه سال اخیر بود.

وب‌گاه گسترش

گروهی از فرهنگیان بازنشسته در مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

این طرح شامل بازنشستگانی می‌شود که حقوق و مزایای دریافتی آن‌ها از سقف تعیین شده توسط سازمان تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی کشوری فراتر رود.

وب‌گاه گسترش

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و همسان سازی حقوق این افراد تذکر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام دو صندوق بازنشستگیِ کشوری و لشگری، حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان این دو صندوق همراه حقوق اردیبهشت به حساب‌شان واریز می‌شود.