سه‌شنبه 1 خرداد 1403

صنعت خودروسازی

صنعت خودروسازی

وب‌گاه گسترش

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، به ثبات رسیده است و تنها در چند محصول، برخی از مدل‌ها قیمت‌های ثابتی دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

شهرام شیرکوند - پژوهشگر صنعت

وب‌گاه گسترش

معرفی خودرو فیدلیتی و مقایسه امکانات آن با آریو و برلیانس و معرفی فروشگاه اینترنتی دنیای چین به عنوان وارد کننده قطعات اصلی این خودروها

وب‌گاه الف

طی فروردین ماه سال 1403 شاخص تولید شرکتهای صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با کاهش 1.3 درصدی و شاخص فروش با افزایش 1.5 درصدی مواجه شده است.

وب‌گاه گسترش

در این بخش به بررسی محصولات نسوزی که در صنعت خودروسازی استفاده می شوند، میپردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دولت سیدابراهیم رئیسی، دو وزیر در محکمه دارد که نام و پای هر دو به یک فساد بزرگ گره خورده است. برای یکی حکم صادر شده و دیگری در مرحله پرسش و پاسخ است. ضمن اینکه چنان که آقای اژه‌ای گفته 45 نفر در ارتباط با فساد مالی چای دبش تفهیم اتهام شدند.

وب‌گاه گسترش

تارا اتوماتیک V2 اما در مسیر دیگری قدم برداشت و با افت قیمت 10 میلیونی 970 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحث تغییر در سهمیه سوخت و اختصاص سهمیه به کد ملی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری جدی شده است. از یک طرف بحث حذف کارت سوخت جایگاه‌ها و شخصی‌سازی کارت‌های سوخت مطرح است و از طرف دیگر زمزمه‌های کاهش سهمیه سوخت اصناف مختلف مانند کامیون‌داران شنیده می‌شود. بحث تغییر در سهمیه سوخت و اختصاص سهمیه به کد ملی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری جدی شده است. از یک طرف بحث حذف کارت سوخت جایگاه‌ها...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

«در حال حاضر نرخ تولید بنزین در کشور ما مشخص است، برنامه‌ای هم که برای افزایش تولید داریم گروگان گرفته شده بحث تحریم است و ما به سرمایه گذاری لازم و تکنولوژی روز نیز دسترسی نداریم. آمار و ارقام حکایت از آن دارد که افزایش تولید بنزین نداریم و به عبارتی تولید ثابت است و چشم اندازی هم که در برنامه هفتم توسعه داریم درواقع دنباله‌ای است از برنامه ششم توسعه، بدون آن که تغییری در سیاست‌های...

وب‌گاه الف

کارشناس صنعت خودرو به بیان توضیحاتی درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور پرداخت و پیش رفتن به سمت تولید خودروهای با کیفیت داخلی و یا واردات خودرو را راهکاری برای عبور از این چالش معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصاد خارجی کره شمالی توانایی سایپا را در تولید خودروهای سواری و تجاری، خوب ارزیابی کرده و از تمایل کشورش برای همکاری با سایپا سخن گفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع کیفیت بد خودروهای ایرانی یک مبحث پرچالش است و در طول سال‌ها به یکی از موضوعات داغ در میان مشتریان این خودروها تبدیل شده است.