یک‌شنبه 13 خرداد 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با همتای الجزایری خود، پیشنهاد برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی را برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان، در ترکیب اصلی النصر حضور دارد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه عربستان سعودی با ابراز خرسندی از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان با ابراز خرسندی از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق 10 ساله ایران و هند جهت اجرایی کردن پروژه چابهار گمانه زنی های بسیاری را به دنبال داشته تا جایی که گروهی بر این باور ادعایی هستند که دهلی نو با چراغ سبز آمریکا برای مهار چین و جلوگیری از همسویی تهران و پکن، این پروژه را در اولویت قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان با ابراز خرسندی از حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همه تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پادشاه بحرین در جریان دیدار با نخست‌وزیر چین بار دیگر بر تمایل کشورش برای ازسرگیری روابط با ایران تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا از طرف دادگاهی در اسپانیا به‌خاطر دریافت کمیسیون از عربستان برای برگزاری سوپرجام اسپانیا در این کشور متهم شد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از وضعیت مطلوب سلامتی زائران ایرانی در مکه مکرمه خبر داد

وب‌گاه عصر ایران

علی باقری در گفت و گوی تلفنی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی، از پیام‌های تسلی بخش مقامات عالی عربستان سعودی به ویژه تماس تلفنی ولیعهد این کشور با مخبر سرپرست ریاست جمهوری کشورمان و حضور دو هیات عالی رتبه از عربستان سعودی در آیین بزرگداشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان تشکر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی با شرکت در یک نشست خبری درباره شرایط تیم ملی ایتالیا در آستانه یورو 2024 توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: وجدان‌های بیدار به اسراییل اجازه ادامه جنایاتش را نمی‌دهند و هزینه جنایت‌های رژیم صهیونیستی را بالا خواهیم برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه‌های چین، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی که برای شرکت در دهمین نشست وزیران مجمع همکاری چین و کشور‌های عربی به چین سفر کرده امروز جمعه با وانگ یی، عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست و وزیر امور خارجه چین دیدار کرد. وانگ یی با قدردانی از مشارکت فعال و سهم عربستان سعودی در برگزاری موفقیت آمیز این نشست گفت: عربستان سعودی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز عربی واشنگتن دی سی در بخش دیگری از مقاله خود آورده، عوامل متعددی در آشتی با شتاب ترکیه و امارات نقش داشته اند.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در مقطع حساس کنونی انتشار نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان بیدار آمریکایی نشانه قدرتمندی ایران است نامه‌ای که نشان می‌دهد تفکر مقاومت تا قلب آمریکا گسترش یافته است.