سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

مرسک دانمارکی که در پی حمله انصارالله به یکی از کشتی های آن عبور از تنگه استراتژیک باب المندب را به حالت تعلیق درآورده بود، روز سه‌شنبه اعلام کرد که ناوگان آن عبور از این تنگه را از سر نمی گیرد.

ریپل در سال 2023 عملکرد قابل قبولی داشت و در حدود 80 درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند.

دمنوش‌ها یکی از نوشیدنی‌های بسیار سالم و مفید هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. نوشیدن یک دمنوش خوش عطر و طعم در روزهای زمستانی علاوه بر رساندن ویتامین‌های مختلف به بدن بسیار دلچسب است. پرتقال یکی از میوه‌های بسیار خوشمزه و محبوب پاییز و زمستان است که کاربردهای بسیار زیادی دارد.

امسال به علت وضعیت آب و هوایی و کمبود برف در ارتفاعات استان تهران سرشماری به تعویق افتاد. هوا چندان سرد نشد چون سرمای هوا موجب قاطی شدن گله‌های نر و ماده می‌شود. در این شرایط می‌توان آن‌ها را در کنار هم دید و سرشماری کرد.

بانوان باید از انجام ورزش های حرفه‌ای و سنگین مانند وزنه‌برداری خودداری کنند زیرا با افزایش هورمون‌های مردانه و آندرون‌ها باعث بروز علائم مردانه مانند خشونت صدا، طاسی، ریزش مو و تنبلی تخمدان می‌شوند.

با توجه به خطرات مرتبط با این نوع تروجان و حملات هکرها، بسیار مهم است که کاربران گوشی های اندرویدی اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب و فعال شدن چنین تروجان‌هایی را انجام دهند و همچنین از به‌روز بودن سیستم‌عامل و استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی مناسب برای دستگاه‌های خود اطمینان حاصل کنند.

در جلسه با رئیس جمهور چهره‌های سیاسی بعضاً بدنام و بدسابقه و بدسلیقه هم حضور داشتند و حتی یکی دو شارلاتان سیاسی هم در میان آن‌ها بود.

: کاهش خطر انقراض ناشی از هوش مصنوعی باید در کنار سایر خطرات اجتماعی مانند بیماری‌های همه‌گیر و جنگ هسته‌ای یک اولویت جهانی باشد.

در عملیات تروریستی کرمان تعداد 53 زن و دختر به شهادت رسیده‌اند که 59.6 درصد شهدا را شامل می‌شوند.

مهم است که هرفردی به خصوص زنان به مقادیر کافی این ویتامین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنند. با این حال از هشت حقیقت مهم در مورد فقر ویتامین B12 نباید چشم پوشی کرد.

استقبال از عروسی هندی در ترکیه به بازار گردشگری این کشور رونق بخشیده است.

علیرغم آن که سامورایی‌ها بر ژاپن حکمرانی نمی‌کنند تعظیم کردن به عنوان علامت احترام ماندگار و پابرجا باقی مانده است. تعظیم نزد ژاپنی حاوی چندین معناست از سلام گرفته تا عذرخواهی از نشانه احترام گرفته تا نشانه عبادت و تفاوت‌های ظریف متعددی در مورد آن وجود دارد.

در تحقیقات گسترده کارآگاهان مشخص شد سارقان در قالب یک اکیپ 4 نفره با یک دستگاه خودرو پژو وگاهاً نیز با 2 دستگاه خودروی پراید و زانتیا ضمن شناسایی سوژه‌های خود، در محل‌های سرقت حضور یافته و اقدام به سرقت اموال مغازه‌ها می‌کردند و در ادامه اموال سرقتی را به مغازه دار‌های سطح شهر به فروش می‌رساندند.

در این ویدئو، تصادف وحشتناک در ارومیه که یک فوتی و یک مصدوم حاصل برخورد شدید پژو با تیربرق بلوار دخانیات - مدرس بود را مشاهده می‌نمایید.

رگزاری این دوره از جشنواره تئاتر فجر با جشنواره فیلم فجر همزمان نیست و چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 1 تا 12 بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

دانشمندان درباره فواید و مضرات رژیم گیاهخواری و همه چیزخواری انسان‌ها، به تحقیقات پیشین اکتفا نکردند و به تازگی در این باره تحقیق جدیدی را انجام دادند.