دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ در 30 اردیبهشت 1403، آیت الله رئیسی که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. همراهان وی با دو هلی هکوپتر به تبریز رسیدند، اما بالگرد حامل رئیس جمهوردر مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی روز 24 اردیبهشت در نامه‌ای با عنوان «دفاع از جمهوریت» به شرح پاسخ شورای نگهبان به اعلام دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دفاع از خود پرداخت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام والمسلمین زیبایی‌نژاد گفت: پرسش اساسی که بر این اساس همایش را شکل دادیم این است که در موقعیت تهدید که جهان به سمت فردگرایی حرکت می‌کند چه باید کرد که خانواده ارزشمند شود؟

خبرگزاری تسنیم

علامه «علی کورانی عاملی» پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کورانی عاملی پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت در 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارزش علم و مطالعه و کتابخوانی در فرهنگ ایرانی - اسلامی ما مورد توجه بوده است و در کشوری برخوردار از فرهنگی تا این حد غنی و با پشتوانه عظیم فرهنگی غفلت از مطالعه و فرهنگ کتابخوانی زیبنده نیست.

وب‌گاه ورزش سه

پائولو فونسکا همچنان در صدر فهرست هدایت میلان و جانشینی استفانو پیولی در فصل آینده قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگرد «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، کامبیز نوروزی حقوقدان رسانه ای و سعید ارکان زاده یزدی مدرس و روزنامه نگار توسط مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.

خبرگزاری دانشجو

ساکت الهامی گفتگو جدیدی انجام داده است. ساکت الهامی در خصوص شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران و اینکه تیمش در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است اظهار کرد: قبل از اینکه به نساجی بیایم چند روزی را فکر کردم. بیشتر نفراتی که الان در نساجی هستند یا به تیم اضافه شده اند قبلا با من کار کرده بودند. این نفرات کسانی هستند که فوتبال آن‌ها به فلسفه فوتبالی من می‌خورد. وی افزود: شاید الان خیلی‌ها...

خبرگزاری دانشجو

یادداشتی پیرامون اعتبار دانشگاه در بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان دانشجویی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست از دوازدهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «نظریه مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا گفت: در این جلسه می‌خواهم راجع به «صورت‌بندی مشارکت» بحث کنیم؛ یعنی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مارکس را معمولا مدافع نظریه ماتریالیسم تاریخی می دانند؛ نظریه ای که تحول تاریخی جوامع بشری را با تغییرات در شرایط زندگی مادی انسان ها توضیح می‌دهد.