جمعه 28 اردیبهشت 1403

قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رونمایی از کتاب طوفان الاقصی، با سخنرانی فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، محمد حیدره قائم مقام وزارت ارشاد یمن، محمد حسن اختری رییس کمیته حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و محمد حسین محمدی سیرت عضو هیئت...

وب‌گاه خبر آنلاین

«آنهایی که بغل‌شان می‌کردم و عبورشان می‌دادم بچه‌های کلاس اول بودند، دانش‌آموزان خودم همان‌هایی هستند که داشتند وسط سیلاب بازی می‌کردند، پنجمی‌ها و ششمی‌ها اتفاقا نه تنها نیازی به کمک نداشتند که حتی حسابی مشغول شیطنت بودند. اما برای کلاس اولی‌ها سخت بود،‌هم ترسیده بودند و اینکه آب خیلی سرد بود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در مجمع و ابلاغ آن به دولت خبر داد و گفت: این سیاست‌ها از امسال عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حاشیه چهلمین روز شهادت سردار زاهدی، قاب عکسی از رهبر انقلاب و سردار سلیمانی شکار دوربین عکاسان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال گل گهر و هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 19 و در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی با قضاوت وحید کاظمی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 5 بر صفر به سود شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» به پایان رسید. ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده (11- کارت زرد)، بهنام برزای، امیر جعفری (67-...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید زاهدی اظهار کرد: شهیدانی همچون شهید همت، شهید حجازی و شهید صفوی، حاج محمدرضا زاهدی که ما او را به نام حاج علی می‌شناختیم با پیکر خونین از کنار حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) از شرق مدیترانه در فاصله هزار و چند صد کیلومتری مرزهای ما به سوی ملاقات به خدا می‌شتابد...

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال گل گهر موفق شد با برتری برابر هوادار به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

گل گهر سیرجان در یک بازی فوق العاده و هجومی پنج گل به هوادار زد و پیروز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به عدد انگشتان دست نمی‌توانیم از کسانی نام ببریم که به مردم خیانت کرده و به بیگانگان وابستگی پیدا کردند، البته منکر برخی نارسایی‌ها، نامهربانی‌ها و سوءاستفاده‌ها نیستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی، اظهارداشت: مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در طول 45 سال گذشته همواره امتداد داشته و ما یکی از خبرسازترین کشور‌های دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام‌بخشی و تاثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است. وی افزود: باید باور کنیم که ما کشوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: استراتژی دشمن پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی‌ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شش سال پس از خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، تبعات فاجعه بار این تصمیم همچنان ادامه دارد. تام کولینا در یادداشتی در پایگاه خبری ریسپانسیبل استیت کرفت وابسته به اندیشکده کوئینسی نوشت: شش سال پس از خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، تبعات فاجعه بار این تصمیم همچنان ادامه دارد. در ادامه این مطلب آمده است: علاوه بر اینکه...

وب‌گاه خبر آنلاین

واعظی گفت: می‌خواستند که یک اختلافی بین تفکر شهید سلیمانی و تفکر آقای روحانی و دولت آقای روحانی درست کنند و یک احتمال هم می‌دادند که مثلا آقای ظریف به دلیل برجام و مسائل موجود محبوبیتی هم دارد و در آن ایام رقیب (حالا هر کسی که هست) می‌خواسته کلا [آن] را بزند.

خبرگزاری تسنیم

سینا شاملو جانی بیک مستندساز که با اثر "کرمان چون کوه" نامزد دریافت جایزه در جشنواره پژواک شده، معتقد است که اثرش مخاطب را تشنه حقیقت خواهد کرد و متوجه حقایق حادثه تروریستی کرمان می‌شود.

وب‌گاه الف

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز پیگیری می‌شود تا از دل رقابت هفت تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ دسته اولی چهار تیم برتر رقابت‌های حذفی مشخص شوند.

خبرگزاری تسنیم

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز پیگیری می‌شود تا از دل رقابت هفت تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ دسته اولی چهار تیم برتر رقابت‌های حذفی مشخص شوند.