یک‌شنبه 13 خرداد 1403

قرار نیست در تک تک مسابقات باشم / مسی ریسک نمی‌کند: باید در کوپا بازی کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قرار نیست در تک تک مسابقات باشم / مسی ریسک نمی‌کند: باید در کوپا بازی کنم!

لیونل مسی در فصل جاری لیگ ام‌ال‌اس، بسیار محتاط رفتار کرده و به خاطر یک هدف مهم، قصد ندارد بی‌گدار به آب بزند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، برنده هشت توپ طلا و اسطوره بزرگ دنیای فوتبال در سی و شش سالگی همچنان برای مدیریت ورزشی خود در حال یادگیری و تجربه‌اندوزی است.

لیونل مسی که پس از ورود به اینتر میامی به دلیل مصدومیت‌ها دورانی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته این روزها فلسفه فوتبالی و تمرینی‌اش را تغییر داده و این تغییر تنها یک دلیل دارد. مسی نمی‌خواهد در حساس‌ترین لحظات تیم‌هایش را تنها بگذارد.

با نگاهی به چند ماه پایانی سال 2023، مسی به دلیل مصدومیتی که با تلاش بیش از حد برای رسیدن به بازی‌های مهم تشدید شد، در بیشتر بازی های مهم تیمش غایب بود. در سالی که اینتر میامی لیست بازیکنانی پرمهره‌تر دارد و کوپا آمه‌ریکا به زودی از راه می‌رسد، ستاره آرژانتینی در هر زمان که خود را در شرایط حساس ببیند، بدون تردید استراحت خواهد کرد.

لیونل مسی پس از آسیب دیدن در بازی مقابل مونترال ترجیح داد مقابل اورلاندو سیتی استراحت کند. پیش از این، این مهاجم باتجربه به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ، پنج بازی را از دست داده بود.

در حالی که رویکرد جدید مسی به مدیریت شرایط جسمانی‌اش درسی از فصل گذشته است، عوامل متعددی به او کمک می‌کنند تا در سالی بسیار مهم در دوران حرفه‌ای فوتبالش که مصدومیت‌ها عواقب سنگینی دارند، محتاط‌تر از همیشه به حفظ سلامتی خود بپردازد.

مسی دو هدف اصلی را برای این فصل در نظر گرفته است که هر کدام به قدری اهمیت دارند که رویکرد محتاطانه او را در این لحظه توجیه می‌کنند:کوپا آمریکا و پلی آف MLS. این امر به این معنی است که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، لئو باید در ماه‌های پایانی سال در اوج آمادگی جسمانی خود باشد و برای رسیدن به این هدف، باید از خود مراقبت کند.

قرار نیست در تک تک مسابقات باشم / مسی ریسک نمی‌کند: باید در کوپا بازی کنم! 2
قرار نیست در تک تک مسابقات باشم / مسی ریسک نمی‌کند: باید در کوپا بازی کنم! 3