دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آصف علی زرداری به نمایندگی از پاکستان در مراسم خاکسپاری آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد بزرگداشت شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور شهید کشورمان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدای حادثه تبریز در تهران، قم و تبریز برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم، دوشنبه 31 اردیبهشت 1403، با حضور در شبستان امام خمینی (ره) این حرم مطهر، در سوگ شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، به عزاداری پرداختند./ ایسنا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانش و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا، رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی عصر فردا سه‌شنبه در قم تشییع خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جزییات آخرین تمهیدات حمل و نقل ویژه مراسم اجتماع امام رضایی‌ها به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در روز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور اعلام کرد که برنامه های تشییع پیکر رییس جمهور کشورمان و همراهان هنوز قطعی نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

وب‌گاه ورزش سه

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی عصر فردا سه‌شنبه در قم تشییع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دیوان عالی کشور طی پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری ایران اسلامی و جمعی از همراهان خدوم ایشان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی عصر فردا سه‌شنبه در قم تشییع خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران، قیمت خودروهای داخلی با کاهش چشمگیر همراه شده است.

خبرگزاری تسنیم

در گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی مقرر شد نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری در نیمه دوم شهریورماه در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود.