شنبه 12 خرداد 1403

قوه قضائیه

قوه قضائیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلان قرمز اینترپل برای استرداد «یاسین رامین» صادر شد سخنگوی قوه قضاییه از صدور اعلان قرمز بین‌المللی برای دستگیری و استرداد یاسین رامین خبر داد. رامین که به حبس و رد مال محکوم شده است در خارج از کشور به سر می‌رود. اصغر جهانگیر؛ سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره صدور اعلان قرمز بین‌المللی برای دستگیری یاسین رامین گفت: اعلان قرمز بین‌المللی برای...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضاییه از صدور اعلان قرمز بین‌المللی برای دستگیری و استرداد یاسین رامین خبر داد. رامین که به حبس و رد مال محکوم شده است در خارج از کشور به سر می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه: به دلیل شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان سفر رئیس قوه قضاییه به شانگهای لغو شد و هیاتی از ایران به این اجلاس اعزام شد.

خبرگزاری تسنیم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت (گیلان) با اشاره به استرداد متهم پرونده قتل که پس از متواری‌شدن به‌صورت غیرمجاز وارد کشور ترکیه شده بود به ایران، گفت: متهم موصوف تحت حمایت قاچاقچیان مواد مخدر و باند قاچاق انسان از کشور خارج شده بود.

وب‌گاه الف

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه دقایقی پیش با حضور خبرنگاران آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه آغاز شد. جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه در این نشست خبری گفت: در سال 1402 بیش از 20 هزار پرونده در خصوص اراضی ملی و منابع طبیعی در محاکم رسیدگی شده که باعث محکومیت 20440 نفر در این خصوص شده و نتیجه این شده که سی هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در سال گذشته به بیت المال اعاده شده است. وی افزود: 62445 سازه غیرقانونی...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شهید رئیسی قریب به 40 سال در مناصب بسیار حساس در دستگاه قضایی به دنبال احقاق حقوق مردم بود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزارت امور خارجه، خواستار تسریع بازگرداندن و واگذاری کودک ایرانی مبتلا به اوتیسم به خانواده‌اش از دانمارک به ایران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضائیه طی نامه‌ای به وزارت امور خارجه، خواستار تسریع بازگرداندن و واگذاری کودک ایرانی مبتلا به اوتیسم به خانواده‌اش از دانمارک به ایران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت از استرداد متهم پرونده قتل که پس از متواری شدن به صورت غیرمجاز وارد کشور ترکیه شده بود به ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری امروز سه شنبه 8 خرداد در مجتمع قضائی امام خمینی تهران آغاز شد. این پرونده 104 متهم حقیقی و یک متهم حقوقی (تشکیلات گروهک منافقین) دارد. در ابتدای این جلسه، قاضی دهقانی گفت: از اولین روز دادگاه تا امروز جلسات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو عالی ترین نهاد فرهنگی ایران سخنانی تند و زشت و توهین آمیز علیه ابراهیم یزدی عبدالعلی بازگان و حسن روحانی بیان کرد حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌گوید بازرگان و یزدی برای دیدار با برژینسکی جفتک می انداختند / روحانی می خواست در راهروی دستشویی رئیس جمهور آمریکا را ببیند به گزارش عرشه آنلاین، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: ما رئیس جمهوری داشتیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه (8 خرداد ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» و مستشاران دادگاه «مرتضی تورک» و «امین ناصری» و «وزیری» نماینده دادستان در مجتمع قضایی...

وب‌گاه عصر ایران

با این تفکیک اشتباه، به رئیسی ظلم نکنید. شخص رئیسی خوش قلب و مهربان از شخصیت رئیسی تولیت آستان قدس و رئیس قوه قضائیه و رئیس‌جمهور جدا نیست. اینها با هم بوده که این موج از محبوبیت و اقبال را خلق کرده و به ظهور رسانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل تتلو ناگفته‌های مهمی را از پرونده امیرحسین مقصودلو بیان کرد. وکیل تتلو ناگفته‌های مهمی را از پرونده امیرحسین مقصودلو بیان کرد. رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو در سه جلسه در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی» به ریاست قاضی افشاری برگزار و حکم بدوی مجازات تتلو از سوی قاضی دادگاه انقلاب صادر شد.