یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کورانی عاملی پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت در 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه الف

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری تسنیم

کانال آی‌فیلم عربی در راستای تعامل بیشتر با بینندگان و تحقق خواسته‌هایشان به تازگی اقدام به انجام نظر سنجی از آنها کرده تا به مخاطب‌شناسی که اصل مهمی در سنجش میزان موفقیت عملکرد خود است، عمل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«روابط تهران و دمشق در سال 2024 مشابه این روابط در سال 2014 یا 2018 نیست. امروز فضای بازیگری خارج از چارچوب ایران در دمشق به دلایلی پررنگ شده است. در سال‌های گذشته حضور ایران، تهدید امنیتی مستقیم دمشق را دفع می‌کرد و امنیت آن کشور را تامین می‌کرد، اما امروز برعکس شده و حضور ایران منجر به اتفاقات دیگر در این کشور شده است.» بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شماری از حامیان فلسطین در واشنگتن تظاهرات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بمباران یک آپارتمان مسکونی در مرکز نوار غزه از سوی اسرائیل، تاکنون 19 تن شهید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا محدودیت‌های دوره‌ای برای تمامی پست‌های اجرایی را لغو خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو در مقاله‌ای ادعا کرد، دلیل تصمیم حزب الله برای افزایش سطح درگیری خود با اسرائیل آن است برای اولین بار اسرائیل جنگی را از داخل عمق خود به سوی مرزهای شمالی انجام می‌دهد و این امر در تناقض کاملی با دکترین امنیتی اسرائیل است. در بخش دیگری از این مقاله آمده است: براساس تصمیمات گرفته شده در کابینه اسرائیل، جبهه جنگ اصلی جبهه غزه است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت بر جزایر سه‌گانه با واکنش شدید ایران مواجه شد؛ اما آنچه در این میان تعجب کارشناسان را برانگیخت، امضای این بیانیه توسط عراق و سوریه بود. روزنامه «دنیای‌اقتصاد» دلایل بروز چنین رخدادی را بررسی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه نتانیاهو مانع از رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود، اعلام کردند نباید اجازه داد نخست‌وزیر به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند. خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه نتانیاهو مانع از رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود، اعلام کردند نباید اجازه داد نخست‌وزیر به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند. به گزارش عرشه آنلاین، در بیانیه خانواده‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان از احتمال ورود یک سلاح راهبردی جدید توسط حزب الله ابراز وحشت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد و رشته امور از دستش خارج شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش یک روزنامه انگلیسی، نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد.