یک‌شنبه 13 خرداد 1403

لیبی

لیبی

وب‌گاه مشرق نیوز

چپهای تحریمی که سوابقی در اغتشاش خیابانی و تمسخر امنیت کشور دارند اما اکنون ادعا می کنند که به فکر رفاه مردم هستند!

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 12 ارز افزایش و نرخ 21 ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از حمله تروریستی اسرائیل به مقر دیپلماتیک ایران در سوریه، گمانه زنی ها در باب رویارویی احتمالی ایران و اسرائیل افزایش یافته و فرضیات زیادی در این باره مطرح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رمضان قدیروف» رهبر چچن از جذب 3000 نیروی سابق گروه واگنر برای یگان نیروهای خود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «رمضان قدیروف» رهبر چچن از جذب 3000 نیروی سابق گروه واگنر برای یگان نیروهای خود خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر ورود جنگنده‌های آموزشی - رزمی یاک 130 این سوال را به ذهن‌ها متبادر ساخت که آیا سوخو 35 عاقبت به خدمت ایران در می‌آید یا خیر اما باید دید که آیا تمام اهمیت خرید یاک 130 در همین موضوع خلاصه می‌شود؟ سوخوهای روسی در راه ایران. رسانه های داخلی و خارجی از نهایی شدن خرید جنگنده سوخو 35 (سوخوهای روسی) خبر می دهند. سردار سید مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع در گفتگو با تسنیم از قطعی شدن ورود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری فرانسه با اشاره به تشدید بحران سیاسی برای کابینه نخست وزیر اسرائیل در پی تظاهرات بی وقفه معترضان در داخل اراضی اشغالی برای مطالبه استعفای او پیش‌بینی کرد روزهای نتانیاهو به شماره افتاده است.

خبرگزاری تسنیم

کوروش زارعی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در میان صحبت‌هایش درباره اهمیت ساخت آثار فاخر دینی و مذهبی به این نکته اشاره کرد که با او درباره بازی در سریال «سلمان فارسی» و سریال «حضرت موسی (ع)» صحبت‌هایی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به دنبال مفت‌خوری معنوی هستیم یعنی هر طور که می‌خواهیم زندگی می‌کنیم و بعد انتظار داریم با یک کار کوچک به بهشت برویم.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان لیونل اسکالونی در دیداری دوستانه بر کاستاریکا غلبه کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آژانس بین المللی انرژی در جدیدترین گزارش خود از وضعیت بازار نفت، کل تولید نفت اوپک در دومین ماه سال جاری میلادی را 26 میلیون و 910 هزار بشکه در روز اعلام کرده است. تولید نفت اوپک در این ماه نسبت به ماه قبل 140 هزار بشکه در روز افزایش داشته است. در میان 12 عضو اوپک 4 کشور ایران، لیبی، ونزوئلا و عربستان در این ماه تولید خود را افزایش داده اند. تولید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دولت‌های ایالات متحده و غرب فضای محدودی برای مقابله با داعش خراسان به طور کلی دارند. بی اعتمادی متقابل بین کشورهای همسایه، فراتر از ارزیابی صرف از فعالیت‌های داعش خراسان در میدان، امکان انجام همکاری‌های امنیتی یکپارچه و واقعی بین ایالات متحده و متحدان و دولت‌های منطقه را به نحو مؤثری دشوار می‌کند». تام اوکانر نویسنده ارشد سیاست خارجی و معاون سردبیر امنیت ملی و سیاست خارجی نیوزویک در...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1402، بدشانس‌ترین بازار، بازار سهام بوده است و همه اتفاقاتی که رخ دادند و همه متغیرها، به ضرر این بازار بوده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون سه هزار و 130 افسر و نظامی این رژیم زخمی شده‌اند که حال شماری از آنها وخیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آگوست 2023، یوگنی پریگوژین رهبر گروه واگنر، پس از سقوط جت خصوصی اش حدود یک ساعت پس از بلند شدن در مسکو جان خود را از دست داد. او از زمانی که گروه واگنر در سال 2017 در این قاره شروع به کار کرد، مرد اصلی روسیه در آفریقا بود. این گروه به دلیل استقرار نیروهای شبه نظامی، اجرای کمپین های اطلاعات نادرست و حمایت از رهبران سیاسی شناخته شده هستند اما اثری بی ثبات کننده ای داشته اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که اقدامات کشور‌های غربی در اوکراین به دلیل تمایل آن‌ها به جلوگیری از تبدیل شدن روسیه به یک ابرقدرت است. لاوروف در بخش دیگری از این مصاحبه در واکنش به این موضوع که جنگ امروز در اوکراین نه در سال 2014 و پس از کودتای کی یف، بلکه در سال 1999 و زمانی که غرب تمایل...