دوشنبه 14 خرداد 1403

ماه رمضان

ماه رمضان

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اتمام قرارداد خودم و کادر فنی با فدراسیون به خاطر عشق به مردم و کشورمان تا پایان جام ملتها ماندم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر همایش هم‌اندیشی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها از بازخورد خوب و استقبال فراوان مردم از گام اول این نهضت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اتمام قرارداد خودم و کادر فنی با فدراسیون به خاطر عشق به مردم و کشورمان تا پایان جام ملتها ماندم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بی شک نوشابه از پرطرفدارترین نوشیدنی ها می باشد، اما باید بدانیم که ضررهای آن می تواند در آینده ای نه چندان دور عملکرد بدن را دچار مشکلات فراوانی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد که اسرائیل تضمین داده است که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌ها با آمریکا گفت‌وگو نکرده‌اند، به رفح حمله نکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعی کنید مواد غذایی سالم را در صبحانه خود بگنجانید تا با احساس سیری، در طول روز خلق و خوی شاد داشته باشید و پر انرژی بمانید. خوردن یک صبحانه سالم و کامل برای سلامتی و تندرستی کلی بسیار مهم است. صبحانه متابولیسم بدن را شروع می‌کند و به شما در سوزاندن کالری در طول روز کمک می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: حدود یک میلیون نفر در مسابقات پویش «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند و 800 هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه قبولی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به استقبال مردم از پویش «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان گفت: حدود یک میلیون نفر در مسابقات این پویش شرکت کردند و 800 هزار نفر موفق به دریافت گواهی‌نامه قبولی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از صعود به جام‌جهانی با شعر «صادق بوقی» به شادی پرداختند. بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از صعود به جام‌جهانی با شعر «صادق بوقی» به شادی پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی گفت که تا زمانی که همه «گروگان‌ها» (اسرا) آزاد نشود، آرام نمی گیرم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال تلویزیونی حشاشین که شب‌های ماه رمضان در کشور‌های اهل سنت پخش می‌شود، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این سریال به ماجرا‌های فرقه اسماعیلیه به رهبری حسن صباح می‌پردازد که در قرن یازدهم میلادی در بخشی از ایران حکومت می‌کرد و با سلجوقیان حاکم بر ایران در نبرد بود. آیا این سریال واقعیت تاریخی درباره این گروه را منعکس می‌کند؟ استاد ایرانی - بریتانیایی مرکز مطالعات اسماعیلیه توضیحات...

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت رئیسی که وعده راه اندازی «گشت ارشاد مدیران» را داده بود این روزها مدافع سرسخت «گشت ارشاد حجاب» شده است و گویا آن وعده انتخاباتی به سرنوشت دیگر وعده های رئیسی دچار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد برای تماشای سری جدید سریال پایتخت باید منتظر رسیدن نوروز 1404 باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم کشور عفاف و حجاب است گفت: باید توجه داشت که برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد؛ در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: عملیات وعده صادق به اراده خداوند انجام شد و نیروهای مسلح کشورمان در واقع ابابیل‌های الهی بودند که سجیل‌ها را بر سر دشمنان فرود آوردند تا جهان بداند که دوران بزن و در رو گذشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید روزانه 1000 تن گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: خرید مرغ مازاد تولید داخلی بدون هیچ محدودیتی از مرغداران انجام می‌شود.