دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مجلس سنای آمریکا

مجلس سنای آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن برمهانی طی حکمی محمدمهدی قاسمی را به سمت سرپرست شبکه آموزش سیما منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتقادها از وزارت خارجه آمریکا بابت پنهان‌کاری درباره دلایل تعلیق از کار «رابرت مالی»، نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران بالا گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پنهان‌کاری وزارت خارجه آمریکا درباره دلایل تعلیق از کار «رابرت مالی»، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران ادامه دارد و این موضوع انتقاد قانونگذاران آن کشور را به همراه داشته است. «جیم ریش»، عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه در یک جلسه استماع در این مجلس خواستار صدور احضاریه‌ای برای دریافت پاسخ از وزارت خارجه درباره دلایل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتقادها از وزارت خارجه آمریکا بابت پنهان‌کاری درباره دلایل تعلیق از کار «رابرت مالی»، نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران بالا گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقام‌های وزارت دفاع آمریکا در یک جلسه استماع در کمیته فرعی «قوای راهبردی کمیسیون نیرو‌های مسلح» مجلس سنای آمریکا به ناتوانی این کشور در مهار حملاتی با سبک و اندازه حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات «وعده صادق» اعتراف کردند. «آنگوس کینگ»، رئیس این کمیته فرعی در جلسه مذکور که چهارشنبه گذشته برگزار شد سئوالات سختی از مقام‌های وزارت دفاع آمریکا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام سابق آمریکایی، واشنگتن و تل آویو سیاستی مشترک دارند که آن تضعیف راه حل دو دولتی است که صرفا با نسل‌کشی مردم فلسطین محقق می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» با بررسی شرایط و دیدگاه رای‌دهندگان ایالت‌های کلیدی میشیگان، ویسکانسین و پنسیلوانیا در 2 دوره انتخاباتی 2020 و 2024 ریاست جمهوری آمریکا، شرایط بد اقتصادی ایالات متحده را از دلایل مهم جا ماندن «جو بایدن» از رقیب خود «دونالد ترامپ» در نظرسنجی‌ها ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی گفت که اعزام گارد ملی برای سرکوب اعتراضات دانشجویان ایده بسیار بدی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصویب قانون مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور از سوی آمریکا، خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشورهای غیردوست شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصویب قانون مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور از سوی آمریکا، خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشورهای غیردوست شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا فاش کرد که در گذشته دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفت‌وگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تصویب بسته جدید کمک آمریکا به اوکراین در کنگره ایالات متحده، گفت: تحویل بیشتر سخت افزارهای نظامی آمریکا وضعیت در میدان جنگ را به نفع کی‌یف تغییر نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس سنای آمریکا طرح ضدایرانی «قانون مهسا» را به تصویب رساند. مجلس سنای آمریکا طرح ضدایرانی «قانون مهسا» را به تصویب رساند. این طرح دولت آمریکا را ملزم به اعمال تحریم علیه مقامات ارشد ایران به بهانه‌های حقوق بشری می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.