یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها به تایید شورای نگهبان رسید. تا پیش از مجلس یازدهم هیچ قانونی برای ساماندهی بازار اجاره‌بها وجود نداشت و افزایش افسارگسیخته اجاره‌بها لطمه جدی به مستاجران زده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در جلسه علنی سه‌شنبه هفته جاری گزارش نظارتی مجلس درباره تنظیم رابطه بین واردات و تولید داخل به‌خصوص جو قرائت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان بررسی لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری پیشنهادی مبنی بر تعطیلی روز پنج‌شنبه از سوی سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز مطرح شد که نمایندگان با 75 رای موافق، 132 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر با این پیشنهاد مخالفت کردند. جزییات جدید درباره تعطیلی آخر هفته؛ زمان آغاز تعطیلی شنبه‌ها مشخص شد در جریان بررسی لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلات که 2 روز شود، افراد تقریبا 2 روز در اختیار خانواده‌ها هستند و می‌توانند به اوقات فراغت و رفاه خودشان بپردازند و سرکار که می‌آیند 5 روز واقعا کار کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون تلفیق مجلس در مورد لایحه بودجه سال 1403 کل کشور (بخش دوم جداول) اعاده شده از شورای نگهبان جهت رفع ابهامات و مغایرت‌های هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام را با 174 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند. این گزارش به شرح...

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 2.5 میلیون نفری جمعیت مادران 25 تا 40 ساله طی 10 سال گذشته گفت: با اجرای قانون جوانی جمعیت، نرخ باروری در 15 استان کشور افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در مورد اخیر که حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را شاهد بودیم؛ در روزهای اول دلار به 69 هزار تومان هم رسید اما اکنون دلار به پله 56 هزار تومان برگشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین نشست علنی روز یکشنبه -30 اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور 198...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: قرار بود دولت برای گندم 34 هزار میلیارد تومان تامین کند، اما این اتفاق نیفتاد. از سوی دیگر، الان جو روی دست کشاورزان مانده است. وی تاکید کرد: در شرایط سخت فعلی به جای آنکه از کشاورزان خرید شود، چند دلال و سلطان اقدام به واردات می‌کنند. الان فصل...

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در خصوص واردات جو، گفت: گزارش نظارتی در خصوص واردات و تامین اقلام اساسی به ویژه جو در سه‌شنبه نظارتی مجلس قرائت خواهد شد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1403 کل کشور بخش دوم جداول را اصلاح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به بخش دوم لایحه بودجه 1403 مربوط به جداول را رفع و تصویب کردند. بخشی از ایرادات شورای نگهبان مربوط به ردیف‌ها بود که اصلاح شد. همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت فوق العاده خاص به کادر درمان، بر مصوبه خود اصرار کردند. گفتنی...

وب‌گاه گسترش

افزایش قیمت شدید سیگار در سال جدید، این سئوال را ایجاد می کند چرا سیگار اینقدر افزایش قیمت داشت؟ پاسخ این پرسش را در این گزارش مشاهده کنید.

وب‌گاه گسترش

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، برای افتتاح سد "قیزقلعه سی" خداآفرین در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منتخب مجلس دوازدهم گفت: عدم رضایت مردم از عملکرد دولت، هر روز افزایش می‌یابد و بازتاب آن را در مجلس هم می‌توانیم ببینیم حتی مراجعی که همواره ملاحظاتی داشتند، اما به دلیل وضعیت موجود مردم، به دنبال این هستند که مسایل مهم جامعه را به مسوولین منتقل کنند.